![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door JP Coen : 16 maart 2009 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Een goeie opener:
Aan het gezever van de VB-top, al 30 jaar van hetzelfde zonder dat men (zeker) weet waar ze naar toe willen. Naast "eigen zak eerst". ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik erger me eerder aan mensen die zich aan televisieprogramma's ergeren.
Ik heb het hier ooit al gepost, maar bon, Doe Maar zong in de jaren '80 al : "Hé, er zit een knop je TV..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Het gerecht, als postbezorger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Als het over ergeren gaat:
Aan het dagelijkse gekanker in de media, het negativisme zonder grenzen, het uitmelken van menselijke miserie,... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pak alle politiek soaps en caroussels, waar mensen die beslissingen moeten nemen elkaar zitten af te maken voor prietpraterij en details. Zoals we een jaar onder leterme gezien hebben. Du jamais vu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Reynders in de hoofdrol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou ik mij moeten ergeren? Dat lijkt mij ongezond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een beetje zagen op elkaar kan ook deugd doen hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() vooral aan de banksoaps. Echte problemen laat de politiek links liggen om hun bedje en dat van hun bankiersvrienden mooi gemaakt te houden. Mensen staan overal in wachtrijen er is 'nergens' geld voor maar voor 'verlies'latende banken is er miraculeus geld genoeg. Waarlijk triest hoe verkeerd de prioriteiten van machthebbers liggen.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan geen enkel, ik kijk er niet naar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De permanente goednieuwsshow opgevoerd door de belgische regering, en in het daglicht gesteld door de gesubsidieerde media, waarmede men de permanente neergang van het land tracht te masceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Citaat:
Ik ben Thuis grondig zat eerlijk gezegd. De mooiste uren van de avond kijken een miljoen mensen zonder leven naar de miserie van een familie fictieve personages. Voyeurisme? De dialogen zijn zeer slecht, om niet te spreken van de platvloerse humor type F.C de Kampioenen. De personages zijn ook maar zo-zo, en elke keer moet er wel een Marokkaan of Turk zich komen roeren. Meestal zijn dat dan de "integere, oprechte hardwerkende dokters" van het feuilleton nog bij. "Mer zi spreikin welleuh azho." Heb gehoord dat de VRT 150.000 frank betaalt voor ne studio in Leuven (manhattan) waar de ellentriek uitvalt en het personeel met 150 man/dag op 1 wc moet gaan. Nog een erfenis van Bettina en Aimé naar't schijnt.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of dat 'systeem' wel zo wenselijk is, is nog een andere vraag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarde van een aandeel staat nogal sterk los van zijn inhoud momenteel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Alle soaps, en in het bijzonder de soap: politics.be!!
![]()
![]() |
#20 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Ja sava, magnificatje.. Misschien is er nog plaats voor u op de lakeienvlucht naar Villa Astrida?