![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze uitspraak is van een zeer bekende persoon uit de christelijke geschiedenis, nl Maarten Luther. Alleen moet je moslim substitueren door jood. Het xenofobe gedrag zit heel diep verweven in de christelijke cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() De grootste vijand van de mens is de religie zelf, eender welke religie. Niemand van de personen (Jezus, Mohammed, ...) die gelovigen onder jullie aanbidden en verheerlijken is zonder zonde. Allen waren het mensen en bijgevolg zondaars, daarom zijn ze gestorven. Alle heilige boeken vertellen hetzelfde.
Tot het tegendeel bewezen is, zowaar, ik zeg jullie, er is niets. Geen paradijs, geen hemel en hel, geen 70 maagden, geen reïncarnatie, geen god, geen redding en ga zo maar door. Degene die mij een leugenaar noemt moet me hier het tegendeel bewijzen. Met nadruk op "bewijzen".
JEAN MARIE FOR PRESIDENT. YES HE CAN... Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 4 april 2009 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het klinkt misschien pijnlijk voor velen maar de dood is echt het einde van jou als individu. vanaf dat moment ben je enkel nog maar een herinnering (een biochemisch proces in de hersenen) van je kinderen en mensen die je hebben gekend. Maar uiteindelijk word je voorgoed vergeten tenzij je zorgt voor een onvergetelijk moment in positieve of negatieve zin. maar een hemel of hel is er niet. datgene wat wij goed of kwaad noemen zit al in ons en het is onze keuze welk pad wij willen bewandelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En god zag dat het goed was...
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Of volgens de christelijke leer: en God werd Mens, omdat Hij het beu was dat anderen Hem steeds dezelfde onzin in de mond legden.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Oei, hij/zij/het zou dan beter nog eens terug komen, want die mislukte dragqueens in het vaticaan leggen hem/haar/het terug heel wat idiote dingen in de mond (als hij/zij/het al een mond heeft)...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, dit topicje moet op de brandstapel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bewijs mij en Slegie dat we liegen.
JEAN MARIE FOR PRESIDENT. YES HE CAN... Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 5 april 2009 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt waarschijnlijk gelijk als je naar de exacte verwoording vraagt. Maar er zijn zat quotes te vinden die de moslims in soortgelijke bewoordingen typeren. 'Geitenneukers' van Theo van Gogh is in deze context nog een gematigde omschrijving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort mensen zullen altijd blijven bestaan. Daartegen kun je niet vechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Partijlid
|
![]() Ik kan niet bewijzen wat er niet is.
Ik stel vast dat er niets is. Bewijs mij het tegendeel.
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad, er is niets te bewijzen, aangezien er niets is om te bewijzen.
Nu nog zien om dat al die fanatiekelingen duidelijk te maken. Stel je voor zeg, alle religieuzen worden technisch werkloos. Geen kerken, moskee's, synagogen, tempels, ... Heerlijk, een wereld zonder haat of oorlog omwille van iets wat niet bestaat.
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Duivelskinderen, waar? *Stapt op vliegende bok, gaat ronselen*.
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Wat is dit voor gezeik? Er is niets, wie is die f*cking paus? Ik weet niks, daarom kan ik ook niks bewijzen. En jij blijkbaar ook niet.