![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Godmanlief wat had ik goesting om die dikke microfoon in dat wijf haar muil te rammen tijdens haar interview met Bart De Wever. Foorwijf.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zal het laatste woord hebben kost wat kost, en Peter Vandermeersj die kon ook nog wat het orakel spelen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei! hebben ze iets met mekaar...???? wordt het nu "Bart oh bart oh bart" in plaats van het "pètrick oh pètrick oh! pètrick" dat we allemaal mochten meemaken
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() ik blijf erbij dat Dewever én Dedecker abnormaal veel publiciteit krijgen op de VRT. Ze zijn er daar duidelijk van overtuigd dat ze het middel hebben om het VL. Belang te bestrijden én de rechterzijde te verdelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechterzijde bekampen door ze te vergroten lijkt me niet bepaald een goede manier. De verdeeldheid was immers al een feit. Los daarvan zullen er wel pippo's rondlopen op de redacties van VRT en De Morgen die bovenstaande voor ogen hebben. Naar aanloop van de vorige verkiezingen had ik de indruk dat Dedecker kampeerde op de redactie van De Morgen en over en weer pendelde naar de VRT. Het is alleen een teken van armoede en zwakte van wat voor links doorgaat in Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 april 2009 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Koppen gezien?
Dat politici ongezond leven? Bartje ziet z'n kinderen niet meer,vind hij de gewoonste zaak van de wereld,de kinderen zijn daarop ingesteld. Maar ondertussen vreet hij zich nog dikker met personen die hij soms ziet en belangrijker vind. En daarop ga ik stemmen?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog 64 dagen ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() ²
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Tiens sinds wanneer is de N-VA een kopie van het VB.
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() klopt, het VL. Belang heeft zichzelf nooit geprostitueerd, zoals bijvoorbeeld in zee gaan met de CD&V.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 4 april 2009 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() De N-VA is eerder centrum dan centrum-rechts. Ik voel mij niet bepaald rechts eerder centrum-links.
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() . dubbel
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 4 april 2009 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() als we dat nog mochten meemaken Ierland vrij (woonde er 3 jaar) en Vlaanderen vrij, maar ik denk dat ik dat niet meer zal beleven (75j.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik denk het wel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Humm, we kunnen misschien een deal sluiten met België: West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg mogen nu de Republiek Vlaanderen vormen. Vlaams-Brabant komen we laten wel eens halen ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Neenee Piet, de grootste angst van u en uw anti-Vlaamse vakbond staat voor de deur:
een onafhankelijk Vlaanderen. Gedaan met uw Belgische dromen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De luie zakken hebben het nog altijd niet online gezet.
|
![]() |
![]() |