![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Voor diegene die het nog steeds niet kunnen geloven, straffeloosheid is quasi de norm.
enkele jaren geleden werden straffen minder dan 6 maanden niet ten uitvoer gebracht. Nu trekt men dat op naar 3 jaar. Maw pleegt u een crimineel feit en wordt u gestraft met 35maanden effectieve gevangenisstraf, dan mag u gewoon thuisblijven. Leuk om weten he? http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...tgevoerd.dhtml
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dit zal @Hamc wel interesseren
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 16 april 2009 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() En men krijgt dan nog 21 euro per dag, volgens de krant van vandaag, in geval van enkelband!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Only in Belgium!?!?!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat bajesklanten ook volledig gratis ziekenzorg krijgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha tof! Direct eens opzoeken welke vormen van burgerlijke ongehoorzaamheid in aanmerking komen
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is goed nieuws, want ik heb in 2005 een bandje gehad, dan heb ik nog geld te goed dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Dat gaat zo: Wat scheelt er? Mijn knie doet pijn. Dat zal nog wat blijven duren, de volgende. Wat scheelt er? Mijn longen doen pijn. Zuster? Geef hem een lepel hoestsiroop. De volgende. Wat scheelt er? Ik denk dat ik TBC heb alles doet pijn. Probeer om niet in iemand zijn gezicht te hoesten. De volgende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Amai, verlof!
Laat ons die mensen martelen dan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() waarom er geen weekendtrip naar Bobbejaanland bovenop doen?
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() TBC valt moeilijk te faken. Komt nergens in europa nog voor maar in de Belgische gevangenissen wel.
Maar dat stoort hier niemand, hier zeveren ze liever over hoe luxueus de gevangenissen zijn. Totdat men er eens terecht komt, dan is het bleten geblazen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Wanneer krijg ik men geld van dat bandje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Waarom denk je dat die Pool als de dood is om overgebracht te wordeen naar de gevangenis in zijn thuisland Polen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TBC in de gevangenis ??? Weinig geloofwaardig. Indien wel zouden de cipiers nogal rap den boel plat leggen, wegens schrik voor besmetting.