![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() allah de Genadige
jakkes! Een vrouwtje van 75 jaar afranselen omdat ze gesproken heeft met twee mannen. Werkelijk een interessante religie: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ja, ik begin het te snappen. Dat is een vorm van liefde. De ware haatzaaiers zijn de Vlaams Belangers die erop wijzen dat Europa meer en meer openstaat voor de religie die dit toelaat. Hoe durven ze
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() ![]() ik moet ook leren hoe ik een eigen zaak kan starten in de media, kranten en dan schrijven alles wat goed komt in de bak van mensen hier, zolang het gaat om die vreemdelingen lol hln is van vlaams blok? anyway in islam is er geen straf voor een vrouw die in het publiek met mannen praat, wie anders beweert, moet bewijs halen. wij zijn dat soort leugens beu islam draait niet om straffen, maar om vergeven, en vergeven en vergeven, als vergiffenis andere mensen of gemeenschap in gevaar brengt, dan straf. islam is god, de schepper, aanbidden bidden en denken je bent geschapen door een schepper, die heeft jou verstand en vijheid gegevens om te kiezen, kiezen tussen wat en wat dan? natuurlijk stuurt hij ook een boodschapper met boodschap naar ons, een boodschapper die ook mens is om dingen uit te leggen, en een boodschap die updatable of niet en de koran of islam in het algemeen is de laatste boodschap en leiding voor de mensheid, en er is geen dwang in het geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de Katholieke Kerk is de vurigste aanhanger van het darwnisme! Katholicisme draait om evolutieleer, evolutieleer en evolutieleer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad. En al degenen die dit soort voorvallen - die door iedereen met een beetje gezond verstand afgewezen worden - aangrijpt om een wig te proberen drijven tussen gewone mensen met - toevallig - verschillende religies. Zoals u dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje geleden was er zo'n Egyptische imam die een fatwa uitsprak waarbij vrouwelijke werkneemsters hun mannelijke collega's dagelijks even aan hun borst moesten laten zuigen. Op die manier werden ze mahram (moslims mogen niet huwen met degene die hen gevoed heeft) en konden ze wel samen werken; vermits ze toch niet geschikt waren om met elkaar te huwen, door dat gemem.
Ik weet niet hoe die imam erin slaagde om die vrouwelijke werkneemsters constant melk te laten produceren, maar daar zal hij wel een koranvers voor vinden zeker? Deze stoute 75 jarige (zonder echtgenoot die voor haar zorgde neem ik aan en zonder eigen zoon, anders had ze daar kunnen bijwonen of een stuk brood van krijgen) had één van de twee snaken dus wèl aan de borst gehad, en die mocht schijnbaar wel brood komen brengen, maar die andere sukkelaar die ze dus gewoon zat te verleiden waardoor hij zich amper nog kon beheersen, die had nooit aan haar verlepte tepel gehangen! Volgende keer beter en ineens alle crèches beginnen afdoen..
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 maart 2009 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() prachtige argumentatie ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij kent niet veel mensen zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en omdat ze dwalen, zijn ze achterlijk?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Als ik dit zie, denk ik: "de intelligentie druipt er af":
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de Islam zegt is irrelevant. Wat de aanhangers ervan geloven, dát is relevant. En momenteel kiest men liever dogma en onderdrukking boven verlichting en vrijheid. En dat is waarom we waakzaam moeten zijn voor deze religie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
vrijheid en zelfs absolute vrijheid god schepper aanbidden en verlichting is mijn cultuur, mijn geloof, mijn religie, mijn spiritualiteit, mijn normen en waarden ............ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang mensen de Islam belijden als een persoonlijk spiritueel geloofssysteem, is er niets aan de hand. Maar wanneer men de scheiding tussen Kerk en staat met de voeten treedt, mag men wat mij betreft een dikke middelvinger verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Och ze -gelovigen- lijden allemaal aan dezelfde ziekte;
-ze hebben de waarheid in pacht -en daarom zijn ze beter dan een ander
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |