![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja lees het zelf in de standaard hé:
link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht de titel is dus: "Goedele geeft haar lichaam" Voor de intellektuele sukkel die haar week (of maand?)blad koopt: die krijgt er twee hosties bij, om de tekst kompleet te maken ("neemt en eet hiervan mijn lichaam" is een toverformule die de kaloten gebruiken om in de hemel te geraken) De vraag, en de diskussie, moet niet zijn: mag dit zomaar toegelaten worden? De vraag, en wel zeker de diskussie moet wel zijn: en voor wanneer zou ze dit durven met de profeet der besnedenen? Merk daarbij op dat tot voor enkele jaren, het alleen de sossen, de liberalen en de kommies waren die de draak staken met godsdienst. Nu zijn het in eerste instansie de sossen en de kommies die het opnemen voor Allah, die groot zou zijn. Het kan verkeren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 mei 2009 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stuur haar eens een mailtje, hé. Heb je meteen het antwoord op je vraag.
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben hier als katholiek allesbehalve gelukkig mee, maar goed, dat is haar recht op vrije meningsuiting. Maar het is een feit, dat moest ze zoiets met moslims doen, het spreekwoordelijke kot te klein zou zijn...
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is immers veel leuker om hier anoniem op al wat moslim is te zeiken...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 mei 2009 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar het einde is in zicht en de cirkel is bijna rond, zo een beetje hetzelfde als verstrepen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of hoe conservatief ook prvocerend kan zijn.
Echt zo met een knipoog weeral. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Eindeloos gegorgel...
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las net een reaktie in het nieuwsblad, vanwege een pastoor.
link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=G1529V35B Die noemt de aktie van Goedele Liekens "godslasterlijk". Maar hoe weet die brave man of god zich belasterd voelt ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 mei 2009 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Die voelt dat in zijn kaloten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de stunt van Goedele betreft: dit valt wat mij betreft buiten de grenzen van de vrije meningsuiting. Bij de Mohammedcartoons werd er tenminste de draak gestoken met de terroristische uitwassen van de islam. Wat wil Goedele eigenlijk zeggen? Ik zie geen verband tussen haar lichaam en een hostie. Wat is haar punt? Weet iemand het?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Er is ook niemand met het lef de moslims zo te kakken te zetten. Neen, lekker veilig naar Denemark verwijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeldje: wie is de pleitbezorger om ambtenaren toe te staan religieuze hoofddoeken te dragen, zelfs bij loketfunkties ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Typisch Vlaamse kinderachtigheid om aandacht te trekken. Het christendom belachelijk maken en hop, het verkoopt.
Met moslims moet je het inderdaad niet proberen, want die zullen niet met zich laten sollen. Van Vlamingen anno 2009 verwacht ik toch meer volwassen humor dan dat soort pueriel gedoe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Vrijheid van meningsuiting omvat ook de vrijheid om zichzelf belachelijk te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit tijdschrift wordt blijkbaar verondersteld erotisch 'stout' en 'spannend' te zijn. Blijkbaar is daar een markt voor...De oplage van haar boekske doen stijgen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 mei 2009 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() SCHANDALIG!!!! SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!
Hoe durft dit rot mens dat te doen??!!????!!! Durft ze dat ook zo te doen bij de Moslims????? Een boerka aan met een kotelet in de hand of zoiets??!! Ze is een platvloers wijf!!!!!!!