![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De Standaard: 04/05/2009:
1 op 5 Vlaamse jongens heeft moeite met homo's! Vlaamse jongeren willen liever niet gezien worden met een homo in de buurt... Het grootste merendeel vindt homoseks enorm vies... Vlaamse jongeren vinden het vooral storend als jongens zich gedragen als meisjes... 1 op 5 lijkt me nog weinig! Wat willen homo's nog meer? We kunnen het "abnormale" toch niet gelijk gaan stellen als "normaal"? Natuurlijk een volkomen normale reactie van hetero's: homo's zijn inderdaad tegendraads en dat geeft een negatieve uitstraling naar hetero's toe! Homo's zijn (in meer if mindere mate) aanvaard door de Vlamingen maar overdijven mag niet: 90% van de Vlaamse jongeren wil ook het homohuwelijk meteen terug afschaffen en homo-rechten afnemen. Akkoord of niet akkoord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sterker nog, ik denk dat de aanvaarding van homo's door jongeren er veel soepeler is op geworden. Maar dan heb ik het wél over homo's en niet over sujetten die continu provoceren en met rose pluimen in hun gat lopen. Die maken de aanvaarding alleen maar moeilijker. Laatst gewijzigd door hurricane : 4 mei 2009 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1 op 5 maar? Misschien voor een groot stuk Marokanen (niet dat die daar zelf geen ervaring mee hebben...).
Valt reuze goed mee allemaal. Vlaanderen word lekker decadenter met den tijd... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() hebt ge al eens een homo gezien? ermee geconverseerd? hebt ge hem een hand durven geven?
man man, hoe wereldvreemd toch ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Quele horreur!
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ok, dit kan geen serieuze account zijn, heeft die gast al iets gezegd dat niets met homo's te maken had?
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat voor de rest die oude man met zijn schrik voor homo's maar gerust. Hij zal er mee sterven, met zijn fobie. Ongeneeslijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Homoseksualiteit is een zonde, onnatuurlijk en moet ontmoedgid worden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Bij ons in de straat woont er ook enen. Staat ook al jaren op de ziekenkas maar is ne sympathieke vent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lesbiennes ken ik er drie, ja. (zelfverklaarde, anders zou ik 't niet weten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens een sprookjesboek uit het jaar nul dat vervolgens tig keer verkeerd is herschreven....
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 4 mei 2009 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik vind 1/5 weinig. Toen ik een 'jongere' was zo'n 25 jaar geleden zou die teller wellicht op de helft hebben gestaan (zonder cijfermateriaal, gewoon gutfeeling). Een goede evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() En daarbij we dromen toch allemaal wel eens van de verboden vrucht, is niks mee, het leven is al veel te kort en experimenteren moet je doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() (bij de paters op school geweest?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Word vlug Rooms, dan kun je 't gaan biechten en vergiffenis krijgen van meneer pastoor. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 mei 2009 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() 2x
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 mei 2009 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen voor mensen die zich laten hersenspoelen door de een of andere sekte, zoals het katholicisme.
Homoseksualiteit komt bijzonder vaak in de natuur voor. Er is dus niets "onnatuurlijks" aan. Ja, dat moet je vooral doen: homoseksuele mensen met een schuldgevoel en een negatief zelfbeeld opzadelen... ![]() |
![]() |
![]() |