![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IN de wet staat 12 dagen dus uiterlijk 26Mei
hier ligt een brief gedateerd 29Mei wat doe je daarmee ?? antwoorden dat het niet wettelijk is ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ja. Maar ik zou het niet per brief doen maar rechtstreeks naar de gemeente stappen om problemen te vermijden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de wet zegt uiterlijk 26mei en op papier staat 29mei dus die brief is niet wettelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch simpel, waarom maak je daar zoveel problemen van dat je er een draad over opstart? Namelijk: het is een perfekt ekskuus om niet te moeten gaan, om je straf te ontlopen mocht je absoluut niet willen .. (maar om je goede wil te tonen zou ik dan wel naar de gemeente gaan en zeggen: "te laat, al een andere afspraak") Je zou ook gewoon je plicht kunnen doen. Paytime voor de demokrasie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Coekie
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ibz.rrn.fgov.be/fileadmin...iesdata_NL.pdf feitelijk ben ik geintimideerd om te gaan, nogal positief sfeertje hier, dus daarom effe uitzoeken of mijn zaak waterdicht is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb gezworen dat ik de verkiezingen (de voorkeurstemmen vooral) zal vervalsen als ze mij doen tellen... en wat is de raad nu ???
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 juni 2009 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kwestie van wat burgerzin bij te brengen. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 1 juni 2009 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb het even nagekeken in de kieswet. Daarin staat inderdaad een termijn van twaalf dagen voor de verkiezing. In hoeverre dat u verontschuldigd van uw plicht is mij niet duidelijk, zeker gezien de bepalingen van de laatste zin.
§ 9. De stembureaus bestaan uit de voorzitter, vier bijzitters en vier plaatsvervangende bijzitters en een secretaris die wordt benoemd overeenkomstig artikel 100. (De bijzitters en de plaatsvervangende bijzitters worden door de voorzitter van het kantonhoofdbureau, ten minste twaalf dagen vóór de verkiezing, aangewezen onder de kiezers van de stemafdeling die kunnen lezen en schrijven.) (...) <W 30-07-1991, art. 21, 3°> <W 2007-02-13/37, art. 3, 012; Inwerkingtreding : 17-03-2007>
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Statistisch gezien kun je als kiezer, aangezien we met 60,000 mensen opgeroepen worden om voor 6M burgers de stemming te organiseren, heb je 1 op 100 kans om te zitten... en indien je 100 jaar oud wordt moet je dit 1 keer doen in uw leven indien er ieder jaar verkiezingen zouden zijn. Dus de kans dat je verkiezingen helpen organiseren in één gezin 15 jaar mag doen is dus quasi 10E-30 of voorbij het getal van Avogadro en dat zegt wel wat kwa significantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Trouwens ook nog even wijzen op art. 103, je kan worden aangeduid op een wel zéér korte termijn.
Het stembureau mag niet worden gevormd vóór kwart voor acht uur. Indien op dat ogenblik de bijzitters en de plaatsvervangende bijzitters niet aanwezig zijn, vult de voorzitter het stembureau ambtshalve aan met aanwezige kiezers die kunnen lezen en schrijven.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als het genen aangetekende brief was , hoe kan men dan bewijzen dat ge hem hebt gekregen ??? Als jij niets zegt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |