![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, lees het zelf in de gazet hé:
link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-opnemen.aspx Je moet natuurlijk iets doen om Hilarisch Clinton te plezieren ... Maar wat betekent dat ? Mensen van 'k weet niet welke nasionaliteit naar hier halen in plaats van naar hun eigen land, naar hun moeder/vrouw/familie ... ze eerst proberen een taal/job ... te leren .. ondertussen hen veel meer dan een leefloon te geven ... en hen alle gelegenheid te geven om zich te wreken op de Westerse wereld. Ik vraag me af: wat zou er mis zijn om die gasten gewoon los te laten zoals iedere gevangene, maar dan wel in hun eigen land van oorsprong ?? En belangrijkst van al: dit is weer een flater van De Klucht. Ik denk niet dat zoiets met veel vreugde en stemgedrag-welwillendheid aanvaard zal worden door de Vlaamse kiezer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() hij zal nog wel een bed over hebben in berlare zeker
mireille zal dat ook wel tof vinden Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 mei 2009 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat we net gevanenissen te kort komen Kunnen we geen plaatsen huren in guantanamo voor onze gevangenen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit zou hier een serieuze site moeten zijn dus kunnen we mediabronnen beperken tot De Standaard en De Morgen, die zijn al erg genoeg. We hoeven er de Dag Allemaals die dagelijks verschijnen niet bij te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimensie : 22 mei 2009 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over het halen van gevangen die al dan niet schuldig zijn naar ons land waar de gevangenissen toch al overvol zitten. Indien je daar iets over wil zeggen kan je gerust je gang gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De klucht en Hilarisch Clinton, wie zijn dat misschien?
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() We hebben zelf al geen plaats meer in onze gevangenissen voor onze eigen gevangenen. Vandaar dat we ze in Tilburg willen steken (tenminste als onze 7!!! parlementen daarmee akkoord gaan, alweer een bewijs dat België niet werkt), maar Guantanamoterroristen kunnen er altijd bij hoor
![]()
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat die allemaal naar hier komen, zo is ons pensioen in de toekomst verzekerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch eigenlijk volkomen belachelijk dat wij die mensen hier asiel gaan verlenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() misschien kunnen we er 2 nemen in ruil voor de gucht en somers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval zou het om Oeigoeren gaan (islamitische chinees-achtigen) die niet naar hun eigen foei-land terugkunnen want daar..... jawel.... worden ze wéér gemarteld! (Er zijn nogal veel Oeigoeren in China, worden die dan allemaal gemarteld?) Dus tot spijt van wie het benijd: Bush deed aan liefdadigheidswerk toen hij Guantanamo oprichtte: hij VERLOSTE de mensen uit hun penibele toestand in hun thuisland... capito? Daarom vind ik dat Barackske Hussein Obama ze gewoon bij hem thuis moet laten wonen! Brave jongetjes, niks gedaan, niks terroristje en o zo trouw!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 mei 2009 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor die twee wil ik er gerust 20 binnenpakken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Dat hij een tentenkamp laat bouwen in zijn achterhof, of een bungalow-dorp, met bijhorend zwembad , fitness-zaal, schietstand en oefenterrein voor de ex-gevangenen van Guantanamo. Wel op zijn kosten natuurlijk. Het volledige onderhoud , voeding, medische zorg, " hygiënische " bezoeken van prostituées, en bevoorrading in drugs van zijn gasten moet ook volledig voor zijn rekening zijn, evenals de internet en GSM- abonnementen om met hun trawanten in het buitenland te kunnen communiceren.
Laatst gewijzigd door beste vriend : 22 mei 2009 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan toch enkel maar een goede ervaring zijn ? Laatst gewijzigd door beste vriend : 22 mei 2009 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tegen de volgende verkiezingen staan ze op de lijst van de PS en de SP.A waarschijnlijk.