![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg vandaag een brief van Kris Peeters in mijn bus.
Dat begint als volgt: "graag had ik met u, als Antwerpenaar, een persoonlijk gesprek". Gevolgd door een hoop verkiezingsbeloften over een warm Vlaanderen en meer van die zever. Ik had even de neiging mijn bureaustoel door het venster te gooien, maar bureaustoelen zijn nogal duur dus heb ik me maar ingehouden. Weet er iemand het privé adres van mr. Peeters? Ik ga hem eens een aangetekend schrijven sturen met de vraag om effectief dat persoonlijk gesprek te hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien omdat Peeters toen allang verdwenen was en dus niet meer geraakt kon worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]()
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De intentie om hem even te spreken komt al menselijker over. Neem aan dat in zijn geval er genoeg contactmogelijkheid is om uw grieven of liefst ook positieve suggesties kenbaar te maken. Kan in dit forum ook over de inhoud van die brief worden gediscussieerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hij wil nog niet met Mieke Vogels debateren wat zou hij Pelgrim te woord staan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het was een brief op mijn persoonlijke naam. 't blijkt ook dat ik recht heb op inzage in wat zij aan informatie hebben over mij. En ik zal dat recht ook eens opeisen, in het kader van mijn "koeieneer de tsjeven" campagne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou ons op de hoogte !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik heb al geantwoord in ieder geval. Eens zien of ik antwoord krijg.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Savatage : 2 juni 2009 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Pelgrim, zie PB.
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() In de gang naast m'n voordeur staat een kartonnen doos en al het drukwerk dat me niet interesseert gaat van de brievenbus rechtstreeks in de doos. Op de daartoe voorziene dagen wordt de doos met ongelezen materiaal buitengezet ter recyclage.
Op folders van bv Anciaux schil ik zelfs mijn pattaten niet ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |