![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
"De pergroep zal advertenties van het VB toelaten,maar er is nog de VUM
De Vlaamse Uitgeversmaatschappij VUM, uitgever van Het Nieuwsblad, De Standaard en Het Volk, blijft tegen advertenties van het Vlaams Blok" Dan kan iedereen die tegen de gang van zaken is, vanaf nu geen krant meer van de VUM kopen. Te zeggen HET VOLK, HET NIEUWSBLAD en DE STANDAARD. ( Kan men niet vragen aan de fotografen om geen kikkerperspectief toe te passen, om toch een meer objectiever beeld weer te geven) Het is simpel, 800.000 ( of zelfs meer) die geen krant meer kopen van die groep, omdat die toch denkt dat diegene die voor het VB stemt, een racist is( zal pijn doen in de portemonnee). Of dat men denkt dat diegenen die voor het Vlaams Blok stemmen, eigenlijk akkoord zijn met stellingen of beweringen die volgens de VUM onverenigbaar zijn, dan heb heeft iedereen ook zijn eigen economische kracht om hun krant niet meer te kopen. ( Dat is voor het ogenblik nog iets wat men de bevolking nog niet kan opleggen) Een ding is zeker, ik koop geen krant meer van hen. |
|
|
|
|
#2 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#3 |
|
Schepen
|
De Morgen is net zoals Het Laatste Nieuws onderdeel van de persgroep, je hebt enkel de VUM nog denk ik
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Boycotten van kranten die het gedachtengoed van het VB. niet delen?
Dictatoriaal Vlaams Blok wil persvrijheid censureren? Vrije meningsuiting enkel voor het Vlaams Blok( copyriht )? |
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#6 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Schepen
|
Dat niet nee, maar door De Morgen te kopen steunt thePiano wel ongewild de (volgens hem allicht racistische) aandeelhouders van de persgroep die de advertenties wel in Het Laatste Nieuws toelaten.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister-President
|
Ook verplaatsen naar de juiste katern (zoals altijd met mijn topics), beste moderator...
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#11 |
|
Minister-President
|
Gaat over de partij Vlaams Blok. Ook verplaatsen naar de juiste katern (zoals altijd met mijn topics), beste moderator...
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Minister-President
|
De pers is vrij. Een krant mag kiezen welke advertenties het wil toelaten en welke niet. Daar valt niets op tegen te zeggen.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Schepen
|
En de consument is vrij om een krant links te laten liggen
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Als er in de geschiedenis iets is wat zijn onnut heeft bewezen, is het wel een boycot. Zonder boycot van bv. Cuba was Castro al lang uit het zadel gewipt.
|
|
#19 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Maar om nu terug te komen op Belgie en Vlaanderen. Men vergeet te vlug. Renault,Interbrew die probeert belastingen in Belgie niet meer te betalen, enz... Hoe lang zal dat blijven doorgaan? Tot de Belgen zelf geen centen meer hebben om iets te kopen? Ik denk nochtans dat de kracht van de consument wordt onderschat en dat dit in de toekomst meer en meer naar voren zal komen. Zoalng de mensen maar genoeg ingelicht kunnen worden. Zolang men er maar van op de hoogte gebracht worden.( cfr het befaamde proces die dit vrije meningsuiting in het algemeen moelijker zal maken) |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|