![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Westerse jongeren zo weerloos geworden?
Je ziet ze vluchten, je ziet ze zich laten slaan, en je ziet ze weerloos geworden door een soort apathie ....iets genetisch of zo? In elk geval je ziet lafaards. 100% lafaards. (onze jongeren) Meestal werkloos ook trouwens. Bah we zijn beschaamd in jullie! Mocht jullie foto op onze wc bril hangen ons gat werdt rood van plaatsvervangende schaamte. Wat een janetten zijn jullie geworden. ps; de agent (jawel agent) die dit op het internet heeft gezet is in hechtenis genomen. Uit schrik voor een rassenrel. De zoveelste. http://www.gamaniak.com/video-3642-a...s-a-paris.html Laatst gewijzigd door Mambo : 21 januari 2012 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Wie heeft ze zo grootgebracht?
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Trouwens dat filmpje ben ik jaren geleden reeds tegengekomen.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is een feit dat de jeugd "watjes" zijn geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de jeugd, want die zijn maar het product van hun ouders. De gehele Vlaamse maatschappij is gekweekt toch sukkelaars die schrik hebben om zelfs maar een zakmes bij te hebben.
De "wees bang en onderdanig" generaties.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alsof fysieke kracht iets is waarop de waarde van een persoon moet gemeten worden. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor mensen die een gedachtegang uit het stenen tijdperk hebben.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach onze rambo zal eens iets zeggen
![]() btw onze jeugd staat haar manneke hoor, in 1 tegen 1 situaties spitten ze zeker niet het onderspit maar tegenover een overmacht in aantallen tja...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kom dan ook niet op het geweldadige OV van brussel en als ik toch moet neem ik altijd een wapen mee als ultiem verweermiddel mocht ik in zulke situatie komen. Vooral de onverschilligheid en angst van niet enkel de autochtone jeugd maar van iedereen is minstens even beangstigend. Geeft niets ander dan het signaal, doe maar, wij laten het angstvallig toe.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar stellen dat al de jonge gasten even weinig lichamelijke moed, een aanleg voor vechten hebben is dikke zever natuurlijk. Trouwens, bangerikken en lafaards zijn van alle tijden, en van alle rassen. Verder, je moet iemand niet zo hard veroordelen omdat hij schrik heeft. Hij zal wel de eerste zijn die er ongelukkig mee is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terugvechten is écht het beste dat je kunt doen, als ze met 5 of meer op uw gezicht slaan krijg je in elk geval klop. Minstens één van hen moet jaren later nog een slechte herinnering hebben van die dag dat hij zo dom geweest was, u aan te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb het al in real life ook zien te gebeuren in Gent trouwens. Dit heeft niks te maken met verstand, maar alles met oneindige lafheid. Laatst gewijzigd door Mambo : 21 januari 2012 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de eerste de beste confrontatie ben je alvast een vogel voor de kat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In mijn ervaring zijn diegenen die er de grootste mond over opzetten de eersten om de benen te nemen als er iets gebeurt en al zeker als het slachtoffer een wildvreemde is. Ik weet waarover ik praat, want ik ben zelf ooit "die jongen" geweest. Hoewel ik me toen wel heb geweerd, heb ik ook wel een dik pak slaag gekregen. En niemand kwam tussenbeide. Ik weet nog altijd niet goed wat ik daarvan moet denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |