![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan het Turkse slachtoffer dat de raid overleefde als aan de ouders van Luna en de nabestaanden van Ulemata....
Hans Van Themsche moet Songul Koç bijna 180.000 euro betalen Wat is daar de reden voor? Ik weet dat het iets te maken heeft met de "waarde" die iemand financieel bijdraagt aan de nabestaanden (dus een dood kind is minder waard dan een dode kostwinner echtgenoot), maar Songul Koç heeft de aanslag dus overleefd en is slechts voor 55% arbeidsongeschikt verklaard, wat betekent dat ze wèl nog kan werken (slechts bij 66+% arbeidsongeschiktheid hoeft men niet meer te gaan werken). Ik begrijp dan ook niet dat mevr. Koç bijna 180.000€ krijgt. Jawel, ik geloof dat ze kostwinner was voor het gezin, vermits haar echtgenoot een gevangenisstraf uitzit, maar dat blijft toch niet duren? En in welke mate is Van Temsche verantwoordelijk voor het feit dat haar echtgenoot nu toevallig in het gevang zit en zij dus kostwinner wordt? Ik begrijp hier de gedachtengang van de rechtbank niet. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090626_054 Citaat:
Ik begrijp dan ook niet waarom de nabestaanden van de (volwassen - kostwinner) kinderoppas dan weer MINDER ontvangt dan de ouders van Luna
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2009 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik snap ook niet dat de bedragen zo hoog liggen. aangezien die kerel dat toch nooit kan afbetalen ontgaat het nut mij compleet.
300 000 en 10j bak. pak 15% intrest over een periode van 10j en dan zit ge al over het miljoen aan schulden vooraleer die gast kan gaan werken en afbetalen. afgezien vh feit dat geen enkel bedrag wie dan ook terugbrengt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Aangezien H. Van Temsche onvermogend is, zal de schadevergoeding worden betaald door het fonds voor slachtofferhulp. Dat bedrag zal maximum 62000 euro zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat dacht ik eerst ook, maar dat zou dan willen zeggen dt men als crimineel beter de slachtoffers kan vermoorden in plaats van ze te verwonden?
Bovendien is het niet zo dat Mevr. koç dus blijvende arbeidsongeschiktheid heeft overgehouden, maar slechts 55% : ze wordt dus geacht nog te kunnen werken. Als vergelijking neem ik bijv. die mijnheer die in het Metrostation voor verrot werd geschopt door vier jongeren en daardoor wèl blijvende arbeidsongeschiktheid aan overhield... hoeveel schadevergoeding heeft d�*t slachtoffer gekregen? Hoeveel heeft die Jeroen Wijffels nu weer gekregen ? terwijl de daders een berisping kregen? 25.000 euro voor hem én zijn ouders? Zijn die tegenstellingen dan niet extra groot? En waarom wordt er minder schadevergoeding opgelegd als het slachtoffer dood is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb het hier over het verschil in bedrag. Hoeveel zouden de nabestaanden van die doodgesjotte mevrouw krijgen in Geraardsbergen? Of had die haar maar niet moeten laten vallen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest heb je wel gelijk zeker? Ah Mijnheer Koc zit dus in den bak... Allez.. 't Begint hier weer te stinken.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Waarom?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sommigen vinden het gewoon leuk om alle misdaden van allochtonen op te sommen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 juni 2009 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hier ging het om wanverhoudingen ivm schadeloosstellingen (uitgesproken door onze rechtbanken.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() "Jawel, ik geloof dat ze kostwinner was voor het gezin, vermits haar echtgenoot een gevangenisstraf uitzit"
De eerste post dus. daarna Ah Mijnheer Koc zit dus in den bak. en Weet iemand waarom mijnheer Koc in de doos zit? waarop ik reageerde. Raar dat je allemaal dat ovet het hoofd zag.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en?
Waarom zit/zat meneer Koç nu eigenlijk in de bak? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor zover ik me herinner was het iets van diefstal of drugs of zoiets. Waarschijnlijk is ie ondertussen dus al terug vrij en hoeft zijn vrouw niet de hoofdkostwinner te zijn. Ik meen dat er een verschil zit op de schadevergoeding in geval iemand kostwinner is of niet.
---------------
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ziekenhuiskosten zijn daar niet inbegrepen die komen er nog bovenop als ze nog verdere operaties moest nodig hebben. blijft over: morele schadevergoeding... en die hoeft er niet te zijn bij moord ?
|
![]() |
![]() |