![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er zitten mensen hier, die mij verwijten dat ik op andere mensen neerkijk.
Nu, de ironie is, dat toch wel een gewichtig gedeelte van die mensen in deze draad net hetzelfde doen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=125056 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neerkijken op mensen en grappjes maken over een gebeurtenis zijn 2 verschillende zaken . Met de politiekers lachen we ook , daarom kijken we er nog niet op neer ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral jij bent erg actief in die draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die tolerandussen toch.
"Ik kijk niet op je neer, maar...". Klinkt als "ik ben geen racist, maar...". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik op mijn kamer uit het raam kijk, dan kijk ik op de mensen neer. Als er mensen zijn natuurlijk.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk bijna altijd op mijn hond neer.
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() In welke gevallen zie je hem dan vanonderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gewoon beleefd en geef je een antwoord ... Als je dat niet verwacht , begin dan geen draadjes om je zelf beter te voelen hé ... ![]() En ja , ik maak mee grappen in die draad, niets mis met humor , maar ik heb er ook m'n mening al op een serieuze manier gegeven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zeg liggen en ze is tevreden.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() iedereen kijkt soms neer op mensen, het is niet mooi maar het is zo, we moeten daar eerlijk in zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit een geheim gemaakt van het feit dat ik geen gelijkheidsdenker ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook niet, wel een gelijkwaardigheidsdenker. C'est pas la meme chose.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Die gelijkwaardigheid is goedkoop. Ik ken die gelijkwaardigheid. Ze vinden dat je vanalle soorten rechten hebt, maar ze lopen niet met jou over straat als je er afwijkend uitziet. En lachen zullen ze ook doen, maar dan zullen ze vol overtuiging zeggen dat ze "er niks tegen hebben" of dat ze "lachen met gebeurtenissen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, de wereld heeft mensen zoals jij nodig. zo kunnen de andere mensen denken:"oef, zo erg is het nog niet met mij gesteld...."
dat wou je bedoelen zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een grote boel intolerantie gemaskeerd achter een dun laagje Verlichtingswaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens een recent onderzoek heeft 80 pct van de Vlamingen geen allochtone vrienden. Het zijn dus heus niet alleen VB-ers die nog nooit een Marokkaan van dichtbij hebben gezien.
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze er niet tijdig in slagen met zichzelf te leren leven.