![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien ik digi-analfabeet ben, gaarne enige uitleg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat het Google Chrome OS zou heten.
Eigenlijk is het gewoon een kloon van Linux, want het gebruikt software die op Linux gebaseerd is en het maakt gebruik van de Linux kernel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overgens ben ik niet ontevreden met XP, zolang de updates maar beschikbaar blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Zou moeten lukken. Linux kan je ook gescheiden van Windows installeren en gebruiken.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zal daar ms office op kunnen gedraaid worden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I dat anti windows gezever nu nog altijd bezig? Miljaar man sommigen kunnen hunnen tijd toch verkwisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al jaren is men bezig met het gezaag dat linux VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL beter is dan de klote windows...graag een antwoord dan op volgende vraag....waarom kan ik nog geen linux vastkrijgen die even gemakelijk te installeren is op alle pc's die ik heb gehad of heb waarmee ik dan ook alle software en spelletjes kan draaien zoals dat met windows te doen is?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat veel software en spelletjes specifiek voor Windows geschreven wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() efkes op hun site gaan kijken.
het lijkt me toch niet direct een concurrent voor MS Vista. het lijkt er niet op dat je bv MS Office zult kunnen draaien daarop. wat gaat dat zijn met andere programma's die specifiek zijn geschreven voor Windows?? lijkt me meer een concurrent voor Linux, zal dus niet echt gebruikt worden door de grote massa. die zoekt iets gemakkelijks waar je (ook) de Windowsprogramma's kunt op laten draaien.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Nou nee, maar ondertussen is de compatibiliteit tussen tekstverwerkers etc sterk verbeterd. Je mag daarenboven ook stellen dat de meeste basisprogramma's die op pc's draaien (tekstverwerking, spreadsheets, internet, email) meer en meer via internet gaan draaien (zie maar naar de verschillende Google toepassingen).
edit: interessante lectuur http://opsamericas.com/?p=260
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 9 juli 2009 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af hoe sommigen dan kunnen zeggen dat linux beter is? Er draait bijna niets op.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |