![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ik heb heel veel compassie met de Vlaamse mama's wiens kind naar Werchter ging!! Amai haar wasmachine!!! Lucette heeft gezien hoe de kinderen van haar overbuurs thuis kwamen! Hun kledij, wel dat was geen kledij meer. Dat was SLIJK!!! Ze waren helemaal in SLIJK!!!!
Dat is toch schandalig!!! Dat men die kinderen in het slijk doet lopen! Waarom moet dat festival, die zo al rot genoeg is, dan nog in een boerenweide gebeuren?? Waarom niet in een grote zaal. Een grote boerenhangaar ofzo, waar de jongeren toch tenminste in den droge blijven zitten wanneer het regent. En de klederen zijn dan veel minder vuil. Nog een opmerking: waarom moet dat allemaal zo groots? Waarom kan men dat niet kleiner houden, zo 1000 man. Klein en fijn. Maar neen, dat is buiten die organisatoren gerekend: de moeten zoveel mogelijk geld binnenrijven!!!GELD BINNENRIJVEN!!! Vandaar ook dat het niet in een gebouw gebeurt maar op een simpele weide. De organisatie van Werchter trekt zich niets aan van de jongeren!! Ze is verblindt door het geld! Waar ik me nog aan stoor is vooral dat lelijke assortiment muziek dat zij die jongeren bieden. Dat is toch geen muziek? Dat bulderen, dat gillen, tieren, schreeuwen, vloeken, rochelen, fezelen. Die spastische bewegingen. Dat zijn gekken die op dat podium zitten. Gekken die onze jeugd helemaal rot maken!! Heb je eens gelet op die slunsen, die vodden dat zij dragen??? Alsof het al een maand niet meer gewassen is. En al die tatouage's dat je daar ziet, en die piercings!! Het is om helemaal gek te worden!!! Het is meer dan normaal dat de Vlaamse jeugd op een failliet afstevent!!!!!! En dan al die ziekte's die daar rondwaren. Er zijn verschillende mensen besmet met de zwienegriep, daar op Werchter. Je hebt een gezond kind dat naar Werchter gaat, en je krijgt er een ziek terug!! Dat zijn me nogal stoten zeg!!! Lucette zegt dat zij daags nadien die dochter van de overbuurs tegenkwam in de beenhouwerij. Toen ze thuiskwam heeft zij die kleren die ze aanhad meteen in de wasmachine gestoken en dat vlees aan de hond gegeven. Ze dacht dat ze de zwijnegriep ging krijgen. Het is een schande dat de slechte invloeden van Werchter zelfs de rust in ons lieflijk kleine dorpje komt verstoren!!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Begint te vervelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Ik blijf hopen dat dit een echte troll is -_-
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Mijn hart begint sneller te slaan op de manier waarop Graziëlla dat zo mooi uitlegt. Ik zou mijn kinderen er meteen naar toe sturen!! En laat ze maar es vuil thuiskomen, dan weet ge dat ze zich tenminste "in de grond" stevig hebben geamuseerd
![]() PS: als kind kwam ik van ELK Scoutskamp vies, vuil, stinkend en ziek terug. En mijn ouders moesten de nieuwe vieze woorden die ik geleerd had er weer uit krijgen. Maar ik was doodgelukkig ![]() Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 10 juli 2009 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen Madonna in Werchter. Joepieee!!!!
Ik zal mijn was zelf doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Madonna, wtf....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De muziekwereld is rot. Rot zeg ik u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Griezelda komt wel heel goed overeen met die Lucette... Volgens mij vormen ze een lesbisch koppel
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja, vroeger was het beter, toen gingen die kinderen in de mijn werken en daar werden hun kleertjes niet vuil van.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En blijkbaar nog nooit op werchter geweest.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Wat is die Graziella SLECHT.
Ik kijk naar uit hoe ze krampachtig in haar rol zal blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 16 juli 2009 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() ik denk dat Graziëlla veel gemist heeft in het leven
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Man, man, man.... Ik ben hier al beschuldigd van te trollen, maar ik buig nederig voor de meester.
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Rock Werchter is inderdaad kul, de naam muziek niet waard. Wat is het anders dan wat leeglopers en neprebellen en relnichten die door de muziekindustrie op de massa worden losgelaten om er pakken poen aan te verdienen? Niks.
Enkele goede rockfestivals deze zomer: WASTED Blackpool ![]() KUGGNÄS FESTIVALEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |