![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dit niet in K&K, onder de borsten draad?
Een beetje mager naar mijn zin, maar op zijn minst heeft de dame op de foto bepaalde capaciteiten die vele politici missen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wel een lekker ding
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() DIE CENTERFOLD van barbara's tietjes hangt as we speak aan de achterkant van mijn deur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwoh... gemeenteraadslid.
PS: Waarom post de dementerende Derk dezelfde foto als in het openingsartikel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Tja, als jullie politiekers – zij het van wat mindere slag – nu zelf al fotoreportages van hun naakte ik laten verspreiden, wat kun je dan nog zeggen van forummers die het nodig vinden om dit grootste politieke discussieplatform te bezoedelen met blootfoto’s ?
In hoeverre één en ander politiek relevant is ? Zéééér politiek relevant volgens velen alhier, blijkbaar. Kijk, ik heb niets tegen gitaren, wel integendeel. Maar als liefhebbers hier uitgebreid over gitaren zouden beginnen, zou ik al gauw vinden dat politics.be daartoe niet het geschikte platform is. Met naaktfoto’s is dat niet anders. Bestaat er dan werkelijk geen inuwenbloten.be of iets dergelijks, waar jullie met dergelijke items terecht kunnen ? Of zit men daar misschien een beetje te veel over politiek te leuteren, naar jullie zin ? Laatst gewijzigd door Hallebarde : 1 augustus 2009 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Liberalen hebben nu eenmaal de knapste vrouwen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt misschien eens neuten over hoe ver iemand gaat om in de kijker te staan... Maar waarom moet ge uw vitriool weer richten op de mannen die gewoon hun ogen gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn? Of kijken ze naar u niet meer, Mallebabbe? Denkt ge dat die blonde hoela ons iets kan schelen, buiten weer een kwakje in ne kleenex? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zo'n politiekers moeten er meer zijn. Zij doet tenminste niet alsof ze veel voorstelt en toont op eerlijke wijze dat ze voor alles open staat wat geld in het laatje brengt.
Ik kijk liever op zo'n eerlijke politica dan op de zoveelste kostuumclown die zijn geldhonger verhuld in 'gemeenschapsdienst'.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof, je vraagt wat haar verdiensten zijn die andere politici niet hebben. the_dude verwoord het perfect.
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() kassa,kassa,...
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal Nederlander of Fransman moeten worden, vrees ik; begin die Vlaamse manieren beu te worden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |