Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 30 april 2004, 20:10   #1
bartje
Minister-President

Standaard

De Blokkertjes zijn sterk in het beoordelen van de prestaties van de mensen van andere partijen..., maar als het over hun eigen partij gaat.

Het is al van woensdag (nacht van dinsdag op woensdag eigenlijk); dat Hans hier nog iets gepost heeft op het forum..... Raar dat er daar dan niets op gezegd wordt, moest het iemand anders geweest zijn werd hier al moord en brand geschreeuwd.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 1 mei 2004, 04:41   #2
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Spreekverbod van de partij ?????

Misschien moeten de forumgoden eens informeren
Oud 1 mei 2004, 09:00   #3
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
De Blokkertjes zijn sterk in het beoordelen van de prestaties van de mensen van andere partijen..., maar als het over hun eigen partij gaat.

Het is al van woensdag (nacht van dinsdag op woensdag eigenlijk); dat Hans hier nog iets gepost heeft op het forum..... Raar dat er daar dan niets op gezegd wordt, moest het iemand anders geweest zijn werd hier al moord en brand geschreeuwd.
dan nog heeft hij een redelijke prestatie met 28 posts op die paar dagen ... er zijn er die er minder doen op n hele week ... zoals uwe meneer de gucht
Oud 1 mei 2004, 11:22   #4
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:

dan nog heeft hij een redelijke prestatie met 28 posts op die paar dagen ... er zijn er die er minder doen op n hele week ... zoals uwe meneer de gucht
De Gucht slaagde er zelfs niet in iets te posten op 2 weken tijd.

Stevaert haald met moeite 20 berichtjes op een week tijd.
Oud 1 mei 2004, 11:38   #5
bartje
Minister-President

Standaard

NAar mijn weten heeft hij maar 23 berichten.... en ik dacht het dat je zou beginnen over De Gucht, kwestie van niets te moeten zeggen hé erover. En wat De Gucht betreft, ik ben de eerste om toe te geven dat ik daar toch wel in ontgoocheld ben; en dat ik hetjammer vind dat hij zich daarvoor de moeite niet getroost heeft. Wat niet wegneemt dat het weer typisch is van over anderen te beginnen en niet over jullie eigen partij.

bartje is offline  
Oud 1 mei 2004, 13:31   #6
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er, hoor. Altijd klaar om België te dienen.
Hans1 is offline  
Oud 1 mei 2004, 15:55   #7
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NAar mijn weten heeft hij maar 23 berichten.... en ik dacht het dat je zou beginnen over De Gucht, kwestie van niets te moeten zeggen hé erover. En wat De Gucht betreft, ik ben de eerste om toe te geven dat ik daar toch wel in ontgoocheld ben; en dat ik hetjammer vind dat hij zich daarvoor de moeite niet getroost heeft. Wat niet wegneemt dat het weer typisch is van over anderen te beginnen en niet over jullie eigen partij.
ik wil niks zeggen he , maar wie is hier deze topic begonnen over iemand van een andere partij... was dat misschien als provocatie bedoeld om deheer De Gucht eens in een 'positief' daglicht te stellen Dacht het niet he 8) En akkoord die 28 was een foutje van mijn administratie.
Hans zal gedacht hebben : "Als ik meer antwoorden geef dan Steve is het goed."
Oud 1 mei 2004, 16:31   #8
bartje
Minister-President

Standaard

LEes eens héél goed wat ik gelezen heb, ik begin indd over een andere partij maar je moet ook héél goed lezen hoe ik die zin verwoord heb!, en dat heeft hier niets te maken met De Gucht; nogmaals ik herhaal het nog eens: ik keur het totaal af dat De Gucht hier geen enkel bericht geplaast heeft! Doet er niet toe dat Hans als sinds woensdag spoorloos is. Zie je maar, al weer direct over De Gucht beginnen om maar niet over Hans te moeten beginnen. Typisch zou ik zeggen.

bartje is offline  
Oud 1 mei 2004, 18:19   #9
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Ik vind 23 antwoorden op drie dagen eigenlijk helemaal niet zo slecht. Da's iets van een acht replieken per dag. De meeste forummers halen dat gemiddelde niet, denk ik...

Akkoord, donderdag en vrijdag blonk hij uit in afwezigheid, maar dat kan zij redenen hebben. Ik vind het belangrijker dat iemand zijn goede wil toont, en probeert te antwoorden op de vragen (ook ambetante !), dan dat hij hier 100 nietszeggende replieken post.

Voorbeelden pro : Tinne en Tommelein : hun antwoorden vond ik niet steeds even bevredigend, maar ze deden wel moeite. En dat respecteer ik.

Voorbeelden contra : De Gucht (deed niks in dubbel zoveel tijd als de anderen) en Stevaert (20 antwoorden op zorgvuldig geselceteerde vraagjes, waarbij het niveau niet veel hoger kwam dan middelbaar onderwijs- tweede leerjaar).

Kortom : kwantiteit is belangrijk, maar kwaliteit ook. Da's het verschil tussen de sessie van Hans en Robert bijvoorbeeld.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 1 mei 2004, 19:08   #10
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik zou het niet weten. Vraag het eens aan hemzelf.
kwelduvel is offline  
Oud 1 mei 2004, 20:53   #11
bartje
Minister-President

Standaard

Indd maar ik wou gewoonweg eens duidelijk maken dat er nog anderen zijn die ook "een steek" laten vallen.

Sommigen nemen het hier echt serieus op en andere vegen er indd gewoonweg hun laars aan. En nogmaals van De Gucht, ik vind dat enorm spijtig. Soit elk zijn mening hé

En de politici hebben dezer dagen ook wel ander zaken te doen hé; da's wel om naar op te kijken want denk dat hun gezinsleven nu tot na de verkiezingen bijna een nul is... moet niet gemakkelijk zijn.

bartje is offline  
Oud 3 mei 2004, 03:39   #12
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Standaard

Ik blijf het toch eigenaardig vinden dat iemand die zo regelmatig aan zijn week begonnen is, abrupt ermee ophoudt zonder een berichtje te laten aan de forumgoden.
Oud 3 mei 2004, 18:20   #13
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Na de 5-dagenweek van Steve Stevaert, voerde Hans Verreyt hier de 3-dagenweek in. Zitten we tegen het einde van de sessies aan 1 dag van antwoorden?
Maus is offline  
Oud 30 mei 2004, 15:15   #14
Pol De Mol
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Spreekverbod van de partij ?????

Misschien moeten de forumgoden eens informeren
Zoiets ja, ze krijgen instructies over wat ze hier wel en niet mogen laatsen.

Alternatief voor Vlaams Nationalisten:
Groen Rechts
http://www.groenrechts.be

Onafhankelijk Nationalistisch Tijdschrift:
NA
http://www.vjm.cc/na/

Alternatief voor Vlaams Nationalisten in Brussel:
NATION
http://www.nation.be
Pol De Mol is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be