![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Pechvakantie voor Bart De Wever
![]() 'pure charcuterie' De vakantie van Bart De Wever in de Franse Alpen zit erop, en daar zal de N-VA-voorzitter niet rouwig om zijn. De arm van De Wever is één open vleeswonde na een ongeval bij het rodelen. 'Van mijn elleboog tot mijn oksel is het pure charcuterie', zegt hij in de kranten van De Persgroep. De pechvakantie van De Wever begon bij een onschuldige bergwandeling. Om niet te veel te moeten klimmen nam het gezin de zetellift naar boven. Daar aangekomen stond de lift echter in brand en moest iedereen te voet naar beneden.Vijf en een half uur daalde De Wever een steile helling af, met één kind op zijn rug en één aan elke hand. Veel zin om de volgende dag te wandelen had de voorzitter niet meer, dus ging hij rodelen met zijn zoon Simon. Ze verloren echter de controle en De Wever probeerde het sleetje met de blote hand tot stilstand te brengen. 'Tientallen meters heb ik met mijn arm over dat beton geschroeid: kan je nagaan hoe appetijtelijk ik eruitzag. Ik heb geschreeuwd van de pijn - na het rodelen kwam dus alsnog het jodelen.' _______________________________________ sterkte, Bart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt toch wel hoog tijd dat hij wat afvalt
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 augustus 2009 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() en met zijn postuur gaan rodelen...
respect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg mit... enige link naar dat artikel. Als hij dat deed voor zijn kindjes ga ik hem nog meer een man van eer vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() gelukkig maar dat ellebog niet gebroken is ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok... ik zoek het wel op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht dat het vandaag ook in het laatste nieuws stond. Ik denk dat ik het tegengekomen ben, toen ik de zomerpuzzel aan het invullen was.
![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erg wel. Goede vader ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Wahahahahhahahahah.... Ik zie em al vliegen... Daar gaan ze nog mee lachen, kunt ge u al voorstellen ze...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Welke onbeschofte gebaren maakt hij toch op deze foto. Dit is een politicus van zijn kaliber onwaardig.
Verder heeft hij een vakantie beleefd dat hij waarschijnlijk nooit meer zal vergeten. En zijn kinderen ook niet.
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 19 augustus 2009 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Die Big Mac was 'm blijkbaar niet goed bekomen bij de tweede oprisping...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat denk jij erover, Meneer de gebandemans? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Welnee, zo zou ik je nu ook weer niet omschrijven.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou hem het premierschap gekost hebben. zo'n Dewever is erg beredeneerd hoor ![]() Laatst gewijzigd door Jedd : 19 augustus 2009 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, laat je kinderen achter op een bergtop. De media zouden het weer leuk vinden. Waarom doe jij tegenwoordig zo raar?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 augustus 2009 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk dat elke ouder dit zou proberen te doen met zijn kinderen. In elk geval zal Dewever een prachtige herinnering bij zijn kinderen zal hebben nagelaten als vader, die zij nooit meer zullen vergeten.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Amai, ik zie die man eigenlijk ook geen steile helling afdalen. Misschien is die 5 uur en half wel iets waar een ander maar een half uurtje over doet. Dat zou wel kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kop houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() kijk, de rossen mompelt iets! haha! hoe grappig nou!