Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 26 april 2004, 09:13   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Geachte,

heb deze vraag ook aan uw collega Marijke gesteld.
Een ernstige vraag trouwens : graag uw mening over het 70 PP.
Steunt u deze persoonlijk ? Ja dan neen ? Moreel ?

Bedankt
neruda is offline  
Oud 26 april 2004, 09:49   #2
Hans Verreyt

Hans Verreyt's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hans Verreyt
Standaard

Het 70 puntenplan is meer dan 13 jaar geleden geschreven, het is ondertussen achterhaald, ingehaald door de realiteit. Het aantal van de punten zijn ondertussen uitgevoerd door de regeringspartijen (oa begeleide terugvluchten naar het land van herkomst voor illegalen, er werden zelf legervliegtuigen voor gebruikt).

Het plan was volgens mij veel te uitvoerig uitgewerkt. Wanneer je een vreemdelingenbeleid in een reeks van concrete punten samenvat kan je je wel eens vastlopen in punten, komma's en nuances.

Het plan behoort ondertussen niet meer tot het programma van het Vlaams Blok. Net zoals in andere partijen evolueert ons programma met de tijd. vraag maar aan Verhofstadt of hij nog achter alles staat wat hij in zijn burgermanifesten schreef...
Hans Verreyt is offline  
Oud 26 april 2004, 11:00   #3
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Even los van de discussie... kan de vraagsteller iets minder kwistig omspringen met het naast elkaar plaatsen van afbeeldingen? Ik heb maar een schermpje van 26 cm breed...
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 26 april 2004, 11:12   #4
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Verreyt
Het 70 puntenplan is meer dan 13 jaar geleden geschreven, het is ondertussen achterhaald, ingehaald door de realiteit. Het aantal van de punten zijn ondertussen uitgevoerd door de regeringspartijen (oa begeleide terugvluchten naar het land van herkomst voor illegalen, er werden zelf legervliegtuigen voor gebruikt).

Het plan was volgens mij veel te uitvoerig uitgewerkt. Wanneer je een vreemdelingenbeleid in een reeks van concrete punten samenvat kan je je wel eens vastlopen in punten, komma's en nuances.

Het plan behoort ondertussen niet meer tot het programma van het Vlaams Blok. Net zoals in andere partijen evolueert ons programma met de tijd. vraag maar aan Verhofstadt of hij nog achter alles staat wat hij in zijn burgermanifesten schreef...
Gaat U nu de VLD aanklagen omwille van wat er in zijn burgermanifest staat ? Het zou anders fair zijn dat deze tekst, tesamen met andere met evenveel nauwgzetheid als bij de VB teksten eens geanalyseerd zou worden. Dat dit een oudere tekst is, leek op het VB-proces van geen tel, dus... Waarom zou de ene politieke partij anders beoordeeld moeten worden dan de andere ?

Gaat U nu ook teksten aanklagen die oproepen homo's en andersdenkenden te vermoorden ? Gaat U nu ook verenigingen aanklagen die op hun web-sites openlijk pleiten partij te kiezen in een conflict en daardoor ook oproepen tot haat tegenover "al wat of wie te malken heeft met de andere groep" ?
Oud 26 april 2004, 12:49   #5
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:

Sorry , ik vind het een fair antwoord maar niet volledig
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog .
U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ?
Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke.
neruda is offline  
Oud 26 april 2004, 16:58   #6
paragirl
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar paragirl
Standaard

Misschien is het 70 puntenplan achterhaald en zijn jullie standpunten aangepast. Jammer genoeg vormen jullie punten nog altijd een waanbeeld naar de stemmers toe.

Jammer!

Wees niet bang om traag vooruit te gaan, wees bang om stil te staan.
Oud 28 april 2004, 00:00   #7
Hans Verreyt

Hans Verreyt's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hans Verreyt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog.
U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ?.
Of Filip Dewinter zijn plan nog steunt weet ik niet, dat moet je hem eens vragen. Het vreemdelingenstandpunt het Vlaams Blok is inderdaad veranderd en is (zeer kort) samen te vatten als "Aanpassen of terugkeren". Zelf denk ik dat het huidige standpunt veel beter is dan het vroegere.

Citaat:
Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke
Misschien is het dan toch het partijstandpunt?...
Bekijk ook de nieuwe site van de Vlaams Belang Jongeren
Hans Verreyt is offline  
Oud 28 april 2004, 13:41   #8
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog.
U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ?.
Of Filip Dewinter zijn plan nog steunt weet ik niet, dat moet je hem eens vragen. Het vreemdelingenstandpunt het Vlaams Blok is inderdaad veranderd en is (zeer kort) samen te vatten als "Aanpassen of terugkeren". Zelf denk ik dat het huidige standpunt veel beter is dan het vroegere.

Citaat:
Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke
Misschien is het dan toch het partijstandpunt?...
De kans is groot ..
neruda is offline  
Oud 28 april 2004, 14:31   #9
Bollinasius
Burger

Standaard

wel raar dat u niet weet wat de echte leiders denken ? Nooit in u opgekomen dat u in't zak wordt gezet ? Geen schrik dat u mede de zieligste noot wordt in de Belgische of pakweg Vlaamse geschiedenis ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be