![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Op dit moment ben ik bezig met een studie over het verschil in koopgedrag tussen Belgen en Nederlanders op vlak van parfum en cosmetica. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om volgende enquete te willen invullen. Het neemt minder dan 5minuten in beslag. ALVAST BEDANKT IEDEREEN!!!! http://www.screator.net/showform.php?f=2096489977 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan uw studie al aardig afronden:
Hollandse grietjes: verzorgen zich, gebruiken kleurrijke cosmetica (past ook goed bij dat blond en die knappe gezichtjes..) Vlaamse grietjes: hebben het sexappeal van een verwelkte pisbloem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() je zit er volledig naast
![]() maar toch bedankt voor je mening. Met een naam als de jouwe, twijfel ik over de representativiteit van uw antwoord ![]() uit cijfers blijkt dat de Belg meer geld besteed aan cosmetica. of ze daardoor mooier zijn of niet, laten we even opzij ![]() Laatst gewijzigd door zX-i0n : 11 augustus 2009 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ja en brusselse vrouwen=natuurlijk sex appeal,dus ook weinig cosmetica gebruik of teminste zeer subtiel
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&K dit?
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Anyway, als ik in Holland rijd, krijg ik meermaals een stijve leuter b.w.v.s van al dat frivool wilds. In België heb je de keuze tussen een oud wijf of een ander oud wijf... En excuseer, maar Nederlandse vrouwen schminken zich echt veeeeeel meer dan Vlaamse. Soms is het er zelfs wat over... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mooie meisjes hebben geen halve kilo cosmetica nodig vooraleer ze de deur uit durven. |
|
![]() |
![]() |