![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum wordt overspoeld door draden omtrent homo's.
Ik heb pertang niet de indruk dat in het Vlaamse maatschappelijke leven het homo-zijn een echt probleem is. Zitten er hier een paar mede-forummers die het angstzweet krijgen omdat ze misschien wel eens een homo-droom gehad hebben? En daar met niemand over durven spreken? Of is het gewoon politiek: die van 't belang zijn tegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat steeds meer mensen draden openen waarin ze zich vragen stellen over het aantal homo-draden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat homo's graag truitjes breien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Omdat homo's meer tijd en geld hebben dan andere minderheden met een maatschappelijk probleem zoals daklozen, alleenstaande moeders, kansarmen...
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dus als we de geldkraan voor homo's dichtdraaien is het probleem opgelost? Dan moeten we dat maar eens overwegen zeker...
Hoe zou het eigenlijk komen dat er hier zoveel flaminganten op het forum zitten?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 augustus 2009 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
lees ik nu iets over geldstromen van de vlamingen naar de homoseksofiele medemensen? of heb ik het weer verkeerd begrepen? vrede, redwasp
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=100838
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anders zou je wellicht vragen waarom er zoveel "belgicisten" op het forum zitten? Nu ja, aan de overkant van de taalgrens zul je die dan vinden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
weg met het neerlandofiel flamingantisch cultuur-imperialisme. zuid-west-vlaanderen onafhankelijk! vrede, redwasp
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Toch vind ik de Schoofzak zijn bedenking terecht. Het feit DAT er al zo hard over gediscussieerd moet worden, is op het hallucinante af, en dat terwijl er zoveel dringende problemen zijn om besproken te worden.
Moraal belemmert echte vooruitgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wilde slechts de opvattingen van een medeposter onderuit halen, die stelde dat het aantal draden over homo's het gevolg is van hun betere maatschappelijke positie (meer geld en meer tijd). Daarom insinueerde ik een even van de pot gerukt verband tussen flamingantisme op dit forum en geldstromen. Dat laatste wordt blijkbaar door niet iedereen geapprecieerd (zie boven). mvg, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 augustus 2009 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() heb je 't over mij?
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Niet echt. Eerder over nihao. U lijkt me de politieke recuperatie van 'geldstromen' goed te beseffen.
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie is hier den draad kwijt?