![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Boycot jij het topic? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 66,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen, dit topic is al bijna toe aan zijn verjaardag van 7000 posts, wordt het niet een beetje te gek, zeker gezien de inhoud van dat topic? Heen en weer worden verwijten gemaakt, wordt met modder gegooid, en worden onwaarheden gepredikt. Laten we er met z'n allen een eind aan maken: Boycot deze thread!
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 21 februari 2007 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is homo zijn niet voor de gewone kleine man,wat erg als je als home juist die kleine man bent.....Nee ga de discussie aan met de juiste mensen liberalist_NL zelfs al verlies je deze strijd... Ik draag U hoog in mijn achting hoor!!! duveltje382
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Goh Liberalist, ik voel me door sommigen te zwaar beledigd om nu zomaar het topic te laten voor wat het is en hen te laten zegevieren.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen sprake van verliezen of zegevieren, bartje. Als mensen schreeuwen en tegelijkertijd hun handen op hun oren houden om niet te horen wat de ander zegt, dan is het geen discussie meer. Een van de redenen dat er nog steeds geen uitsluitsel is in deze discussie is dat deze steeds weer op hetzelfde punt terugkomt. In Paulus' geval is dat: ''Dat is niet waar''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Als Paulus zegt: "Het is niet waar", hij er altijd bij plaats waarom dat ook niet waar is. 2 Je nu zelf achet mijn rug bezig bent en mij, weliswaar met een knipoog, toch maar achterbaks noemt. 3 je zelf zegt dat de thread tegen mij bedoeld is. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6894 Ik moet dat grappig vinden zeker? Terwijl jij het mag hebben over 'met modder gooien', 'verwijten maken', 'het prediken van onwaarheden', en het rijtje zal wel nog kunnen aangevuld worden... Proficiat! U heeft een gele ballon gewonnen. De rode zijn op. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het ook draait of keert, wat je nu normaal of abnormaal vindt, of een sexuele overtuiging moet gedriscrimineerd worden of niet...ik vind dat er vééééél te weinig mooie homo's zijn en vééél te veel mooie lesbiennes... ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij woont in St Truiden kort bij het Europaplein?
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar begrijp je het niet waarom als ik zeg: "Het is niet waar?
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals querin,de kleine man is iedereen,zelfs die van Uw frietkkot,of ik .. En wat hebben wij tegen Homo's???? Thnx voor het mooie onderschrift ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus Laatst gewijzigd door Paulus : 21 februari 2007 om 19:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Lap en ook deze topic gaat dezelfde kant op, hem namelijk naar de verdoemenis helpen... sommigen zitten blijkbaar echt met helemaal NIETS inen blijkbaar moet ten koste van alles maar dan ook alles, alles wijken!
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() Er is een mannelijk duif (doffer) beschreven die een juist verongelukte soortgenoot in de aars penetreerde.
Is echt waar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeld waar ik het niet zou begrijpen?
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat: