Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Boycot jij het topic?
Ja 24 66,67%
Nee 12 33,33%
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2007, 18:02   #1
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard Het boycot ''Homoseksualiteit is doodnormaal in de dierenwereld'' topic

Mensen, dit topic is al bijna toe aan zijn verjaardag van 7000 posts, wordt het niet een beetje te gek, zeker gezien de inhoud van dat topic? Heen en weer worden verwijten gemaakt, wordt met modder gegooid, en worden onwaarheden gepredikt. Laten we er met z'n allen een eind aan maken: Boycot deze thread!

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 21 februari 2007 om 18:04.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 18:51   #2
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar is homo zijn niet voor de gewone kleine man,wat erg als je als home juist die kleine man bent.....Nee ga de discussie aan met de juiste mensen liberalist_NL zelfs al verlies je deze strijd... Ik draag U hoog in mijn achting hoor!!! duveltje382
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 18:54   #3
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Blijkbaar is homo zijn niet voor de gewone kleine man,wat erg als je als home juist die kleine man bent.....Nee ga de discussie aan met de juiste mensen liberalist_NL zelfs al verlies je deze strijd... Ik draag U hoog in mijn achting hoor!!! duveltje382
Het gaat mij niet om de discussie die gevoerd wordt, maar de manier waarop. Jij doet het niet achterbaks, dat weet ik duveltje. Sommige andere echter...
Oud 21 februari 2007, 18:56   #4
bartje
Minister-President

Standaard

Goh Liberalist, ik voel me door sommigen te zwaar beledigd om nu zomaar het topic te laten voor wat het is en hen te laten zegevieren.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 18:59   #5
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Goh Liberalist, ik voel me door sommigen te zwaar beledigd om nu zomaar het topic te laten voor wat het is en hen te laten zegevieren.
Er is geen sprake van verliezen of zegevieren, bartje. Als mensen schreeuwen en tegelijkertijd hun handen op hun oren houden om niet te horen wat de ander zegt, dan is het geen discussie meer. Een van de redenen dat er nog steeds geen uitsluitsel is in deze discussie is dat deze steeds weer op hetzelfde punt terugkomt. In Paulus' geval is dat: ''Dat is niet waar''.
Oud 21 februari 2007, 19:12   #6
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Er is geen sprake van verliezen of zegevieren, bartje. Als mensen schreeuwen en tegelijkertijd hun handen op hun oren houden om niet te horen wat de ander zegt, dan is het geen discussie meer. Een van de redenen dat er nog steeds geen uitsluitsel is in deze discussie is dat deze steeds weer op hetzelfde punt terugkomt. In Paulus' geval is dat: ''Dat is niet waar''.
Je vergeet er wel bij te zeggen dat:

1 Als Paulus zegt: "Het is niet waar", hij er altijd bij plaats waarom dat ook niet waar is.

2 Je nu zelf achet mijn rug bezig bent en mij, weliswaar met een knipoog, toch maar achterbaks noemt.

3 je zelf zegt dat de thread tegen mij bedoeld is.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6894

Ik moet dat grappig vinden zeker? Terwijl jij het mag hebben over 'met modder gooien', 'verwijten maken', 'het prediken van onwaarheden', en het rijtje zal wel nog kunnen aangevuld worden...

Proficiat! U heeft een gele ballon gewonnen. De rode zijn op.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 19:19   #7
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je vergeet er wel bij te zeggen dat:

1 Als Paulus zegt: "Het is niet waar", hij er altijd bij plaats waarom dat ook niet waar is.
Reeds vaak niet.
Citaat:
2 Je nu zelf achet mijn rug bezig bent en mij, weliswaar met een knipoog, toch maar achterbaks noemt.
Die knipoog maakt alles goed, kerel. Ik probeer je niet te kwetsen. Vat het niet persoonlijk op.
Citaat:
3 je zelf zegt dat de thread tegen mij bedoeld is.
Jij predikt nogal eens met onwaarheden, maar daar niet van. Ik zei onder andere, de hoofddoelgroep die ik bedoel zijn typjes als carlusguustaaf.
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6894

Ik moet dat grappig vinden zeker? Terwijl jij het mag hebben over 'met modder gooien', 'verwijten maken', 'het prediken van onwaarheden', en het rijtje zal wel nog kunnen aangevuld worden...

Proficiat! U heeft een gele ballon gewonnen. De rode zijn op.

Paulus.
Dit is geen correcte zin. Wat is je punt? Bedankt voor de ballon.
Oud 21 februari 2007, 19:21   #8
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wie is gewoner als kleine man dan een frietkot uibater?Wel,mijn dichtbijzijnde frietkot is door homos geopend
Oud 21 februari 2007, 19:27   #9
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen, dit topic is al bijna toe aan zijn verjaardag van 7000 posts, wordt het niet een beetje te gek, zeker gezien de inhoud van dat topic? Heen en weer worden verwijten gemaakt, wordt met modder gegooid, en worden onwaarheden gepredikt. Laten we er met z'n allen een eind aan maken: Boycot deze thread!

Hoe je het ook draait of keert, wat je nu normaal of abnormaal vindt, of een sexuele overtuiging moet gedriscrimineerd worden of niet...ik vind dat er vééééél te weinig mooie homo's zijn en vééél te veel mooie lesbiennes...
Oud 21 februari 2007, 19:28   #10
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Wie is gewoner als kleine man dan een frietkot uibater?Wel,mijn dichtbijzijnde frietkot is door homos geopend
Jij woont in St Truiden kort bij het Europaplein?
Oud 21 februari 2007, 19:32   #11
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Reeds vaak niet.
Waar begrijp je het niet waarom als ik zeg: "Het is niet waar?

Citaat:
Die knipoog maakt alles goed, kerel. Ik probeer je niet te kwetsen. Vat het niet persoonlijk op.
Ik noem dat op zijn Nederlands een exuusknipoog.

Citaat:
Jij predikt nogal eens met onwaarheden, maar daar niet van. Ik zei onder andere, de hoofddoelgroep die ik bedoel zijn typjes als carlusguustaaf.
Als je dat vindt, dan moet je dat kunnen duiden. Ik vertel geen onwaarheden. Dat is nu juist mijn sterkste troef. Het is daarom dat ik steeds juist kan zeggen, wat ik gezegd heb en wat niet. Want doordat ik steeds de waarheid zeg, moet ik niks onthouden.

Citaat:
Dit is geen correcte zin. Wat is je punt? Bedankt voor de ballon.
Jawel hoor. Perfect Nederlands.

Paulus.
Oud 21 februari 2007, 19:33   #12
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hoe je het ook draait of keert, wat je nu normaal of abnormaal vindt, of een sexuele overtuiging moet gedriscrimineerd worden of niet...ik vind dat er vééééél te weinig mooie homo's zijn en vééél te veel mooie lesbiennes...
Hoe zou dat toch komen?
Oud 21 februari 2007, 19:35   #13
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Nogmaals querin,de kleine man is iedereen,zelfs die van Uw frietkkot,of ik .. En wat hebben wij tegen Homo's???? Thnx voor het mooie onderschrift ....
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 19:36   #14
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar begrijp je het niet waarom als ik zeg: "Het is niet waar?
Omdat het in die context dan nergens op slaat. Dan kan ik niks anders concluderen dat je er niet op kan of wil antwoorden.
Citaat:
Ik noem dat op zijn Nederlands een exuusknipoog.
Da's niet overal op het betrekken, hoor.
Citaat:
Als je dat vindt, dan moet je dat kunnen duiden. Ik vertel geen onwaarheden. Dat is nu juist mijn sterkste troef. Het is daarom dat ik steeds juist kan zeggen, wat ik gezegd heb en wat niet. Want doordat ik steeds de waarheid zeg, moet ik niks onthouden.
Jij hebt eens gezegd: De functie is niet te duiden omdat hij er niet is! Terwijl de wetenschappers duidelijk hebben gezegd dat er wel degelijk evolutionaire voordelen of functies zijn.
Citaat:
Jawel hoor. Perfect Nederlands.

Paulus.
Het heeft geen hoofdwerkwoord.
Oud 21 februari 2007, 19:57   #15
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat het in die context dan nergens op slaat. Dan kan ik niks anders concluderen dat je er niet op kan of wil antwoorden.
Ik vroeg eigenlijk een voorbeeld.

Citaat:
Jij hebt eens gezegd: De functie is niet te duiden omdat hij er niet is! Terwijl de wetenschappers duidelijk hebben gezegd dat er wel degelijk evolutionaire voordelen of functies zijn.
Voordelen niet functies. Het waren trouwens niet de wetenschappers die dat zeiden, maar de schrijver van het artikel waar je, je mosterd haalde. Het kan toch niet moeilijk zijn voor een bron te geven voor wat volgens jou een basisprincipe moet zijn van de evolutietheorie.

Citaat:
Het heeft geen hoofdwerkwoord.
Het hoofdwerkwoord is 'mogen'.

Paulus

Laatst gewijzigd door Paulus : 21 februari 2007 om 19:57.
Oud 21 februari 2007, 20:18   #16
bartje
Minister-President

Standaard

Lap en ook deze topic gaat dezelfde kant op, hem namelijk naar de verdoemenis helpen... sommigen zitten blijkbaar echt met helemaal NIETS inen blijkbaar moet ten koste van alles maar dan ook alles, alles wijken!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:23   #17
Otto
Schepen

Otto's schermafbeelding

Standaard

Er is een mannelijk duif (doffer) beschreven die een juist verongelukte soortgenoot in de aars penetreerde.

Is echt waar!
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:47   #18
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vroeg eigenlijk een voorbeeld.
Een voorbeeld waar ik het niet zou begrijpen? Het gaat niet om begrijpen, maar om het geven van argumenten.
Citaat:
Voordelen niet functies. Het waren trouwens niet de wetenschappers die dat zeiden, maar de schrijver van het artikel waar je, je mosterd haalde. Het kan toch niet moeilijk zijn voor een bron te geven voor wat volgens jou een basisprincipe moet zijn van de evolutietheorie.
Ze zeggen alles wat ik zeg, maar dan in Jip en Janneketaal. Homoseksualiteit is volstrekt natuurlijk.
Citaat:
Het hoofdwerkwoord is 'mogen'.

Paulus
Er is sprake van incongruentie. De bijzin waarbij je begint (met het woord terwijl) sluit niet aan op de hoofdzin, waarin ook het hoofdwerkwoord moet staan.
Oud 21 februari 2007, 22:37   #19
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een voorbeeld waar ik het niet zou begrijpen? Het gaat niet om begrijpen, maar om het geven van argumenten.
Juist omdat je je argumenten weigert te funderen zeg ik juist dat het niet waar is. Geef maar eens een voorbeel van waar ik zeg: "Het is niet waar" zonder dat je begrijpt waarom. Dat zou pas een argument zijn. Maar dat kun je niet.

Citaat:
Ze zeggen alles wat ik zeg, maar dan in Jip en Janneketaal. Homoseksualiteit is volstrekt natuurlijk.
Tjah? En dat is dan je argument voor wat de evolutieleer leert....

Citaat:
Er is sprake van incongruentie. De bijzin waarbij je begint (met het woord terwijl) sluit niet aan op de hoofdzin, waarin ook het hoofdwerkwoord moet staan.
Ik laat het even zo...

Paulus.
Oud 21 februari 2007, 22:45   #20
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik laat het even zo...

Paulus.
Hopelijk duurt die "even" lang genoeg

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be