![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() "De prijs van de standaardpostzegel (0,59 euro) blijft ook in 2010 geldig, voor zover er minimum 10 postzegels worden aangekocht. Vanaf 1 januari 2010 verhoogt De Post de prijs van de postzegel met 0,10 euro per stuk wanneer er minder dan 10 postzegels worden aangekocht.
Op die manier wil De Post de hoge transactiekosten voor de verkoop van één of enkele postzegels verminderen. Een standaardpostzegel met een Europese bestemming kost respectievelijk 0,90 euro indien gekocht vanaf vijf stuks en 1 euro per stuk. De prijs voor het verzenden van pakjes blijft onveranderd. Dat is ook het geval voor de aantekenport van aangetekende zendingen, aldus nog De Post." Weer een reden te meer om nóg meer via electronische weg te doen. Ik wens de Post een spoedig faillissement toe bij de vrijmaking van de markt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Mag dat?? Er staat toch een waarde op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lap...40.000 werklozen erbij.
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Tja . E-Mail...Meer moet er niet gezegd worden zeker .
Alhoewel , ik zie daar ooit nog eens belastingen opkomen ![]() Laatst gewijzigd door Busse87 : 28 augustus 2009 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() W8, binnenkort: De Post weg en Carrefour weg! Al die dommeriken zonder werk! Dat zou mooi worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Oplossing: de poststukken zullen alsnog besteld worden. Amaai, wat een oplossing! Dat compenseert zeker alle gevolgen die de niet-bestelde stukken hebben veroorzaakt (te laat ingediende attesten, aanvragen, bewijsstukken, uitnodigingen,...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elektronische zegels op email.
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Je moet die gewone mensen die bij Carrefour werken niet verwarren met dat gulzig management.
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Binnenkort betaal je voor een bankbiljet ook meer ,als je er geen 100 van neemt!!
Trouwens, een postzegel is toch de vergoeding voor de dienst van de post?? Hier wordt dus een vergoeding op een vergoeding geëist!! Laatst gewijzigd door omaplop : 30 augustus 2009 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We betalen dus voor het hebben van een rekening, worden nauwelijks vergoed voor het houden van gelden op die rekening (intrest overschrijdt de inflatie niet, waardoor het geld -in waarde- daalt, én we mogen systematisch bijbetalen voor het storten van (klein)geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Er staat enkel een '1' op
![]() En in de Colruyt moet je Leffe's ook per 8 kopen. Dergelijke praktijken worden wel vaker toegepast. Laatst gewijzigd door Kazan : 30 augustus 2009 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Goed ! Ik ben blij dat het die smeerlappen van Belgacom en Electrabel dan iedere maand MEER zal kosten om mijn factuur op te sturen... HA !
![]() Ze rekenen de postprijzen waarschijnlijk gewoon door ![]()
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Post versturen wordt duurder, en daarom komen er ook duurdere standaardpostzegels, anders moet je altijd meerdere postzegels gaan lopen plakken, en betaal je alsnog meer voor je brieven. De post duurder maken maar de zegels niet zou zoiets zijn als zeggen dat je geen last hebt van de stijgende benzineprijzen omdat je toch altijd voor twee tientjes tankt.
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() De post is een zeer belabberde instelling. Eind vorige maand een aangetekende brief verzonden en die is nog altijd niet aangekomen.
En het is niet de eerste keer dat ik prijs heb! ![]() Privatiseren die handel en hopen dat hiermee de dienstverlening beter wordt! |
![]() |
![]() |