![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is de aanklacht van Electrabel tegen Greenpeace gerechtvaardigd? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 44,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
13 | 52,00% |
nog niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vreedzaam en zelfs ludiek verzet van Greenpeace tegen de atoomlobby en grootvervuiler Electrabel wordt nu door deze officieel als criminele bendevorming aangeklaagd.
Wel erg zere teentjes, deze vuilnisbaron. (Die er overigens "niet in slaagde" de enige aftrekpost op zijn eindafrekening operatief te maken bij het afsluiten van mijn energievoorziening bij verhuis onlangs... Cum Laude geslaagd, Electrabel...) Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2007 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Soms gedraagt Greenpeace zich idd als een criminele organisati0, waarmee ik uiteraard niet wil gezegd heb dat Electrabel dat ook niet is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in hoe het sluiten van een kerncentrale, en het vervangen ervan met goeie ouwe verbranders van fossiele brandstoffen, ook maar één enkel pluspunt heeft.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lul maar door hoor. Volgens jou heeft Electrabel dus geen zere tenen? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2007 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ah nee wacht, jij denkt zeker die te kunnen sluiten en dat de kaboutertjes uw electrische prullekes gaan laten blijven werken.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke electrische prullekes? En, heeft electrabel geen zere tenekes? Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2007 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit, ik heb "nee" gezegd terwijl ik "ja" bedoelde. Greenpeace zijn dan ook al altijd belachelijke ventjes geweest. Het ging eens tijd worden dat ze aangeklaagd worden.
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 maart 2007 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() atoomramp
![]() ![]() ![]() Dat is hier Tjernobyl niet ze ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Jamaar, je kan je ook grandioos belachelijk maken door aan te klagen, terwijl je alleen maar zere teentjes hebt om op te staan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook niet de eerste keer dat Greenpeace op het domein van electrabel komt eh, op andere bedrijven moet je ook niet zomaar binnenstappen.
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() van electrabel heb ik nog heel veel aanmanings en andere extra kosten die ze me aanrekenden tegoed
ooit pak ik dat nog van hen terug
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 maart 2007 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het privé-terrein van de firma gebeurde, moest ik voor de helft van de kosten opdraaien... Ze zijn trouwens niet binnengestapt, ze hebben alleen de stoep bevuild... Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2007 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de slaap der onnozele onschuldigen slapen... Jaja, het is erg geruststellend als zo een groot land al die kerncentrales langs je grens neerpoot om zijn volk gerust te stellen... Laatst gewijzigd door eno2 : 23 maart 2007 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het blijft ongemeen grappig hoe totale nitwits kernenergie blijven zwartmaken, met de meest belachelijke argumenten eerst. Internet is niet alleen de grootste bron van informatie, het is ook de grootste bron van onzin ter wereld.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en kerncentrales naast de grens? Ik zie nochtans iets anders... ze staan gewoon daar waar water is ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Belachelijk gewoon! Een aanklacht wegens bendevorming. How low can you go? Nu ik snap wel waarom Electrabel zo gebeten is op Greenpeace natuurlijk... ze zien hun vuile was vanzelfsprekend liever niet buiten gehangen.
Op wat is die aanklacht gebaseerd? Op het storten van steenkool op de stoep voor de hoofdzetel en het beschilderen van een koeltoren! Dat noemt Electrabel dus een aanslag plegen. LOL! Alsof ze ook maar enige kans maken dat die klacht gegrond zal worden verklaard. Pure intimidatie is dit. En zoals Greenpeace terecht zegt: misbruik van procedures. En de gerechtelijke politie gaat daar vrolijk in mee natuurlijk. Zij maken op hun beurt misbruik van de klacht om een server en documenten in beslag te nemen en zo wat informatie over actievoerders en eventueel geplande acties te weten te komen... Vrolijk voorbijgaand aan het recht op vrije meningsuiting en actievoeren. Ze zouden zich beter afvragen of het niet onrustwekkend is dat actievoerders hun terreinen zomaar kunnen betreden. Als zij dat kunnen, zullen personen met minder goede intenties daar ook geen problemen mee hebben... geruststellend is anders. Laatst gewijzigd door Edina : 23 maart 2007 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |