![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Parlementslid
|
![]() Titel van het artikel overgenomen als topictitel. Kon niks bedenken.
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=AH2LNB6F Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's goed om weten.
Dat belooft een prima internasionale samenwerking voor binnenkort.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() altijd alleen maar Destexhe ...
die ga nog eens eindigen lijk cools ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nagel op de kop. Ik probeer dat reeds jaren wijs te maken aan bepaalde extreem-linkse familieleden en kenissen van mij. Misschien helpt dit arikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis te hopen
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Prachtig artikel. Het is zo helder, duidelijk en rationeel dat ik me afvraag hoe iemand dit ooit in twijfel kan trekken. Helaas leert de ervaring me dat de beste reactie die je van bepaalde mensen hierop kan verwachten "Ja, maar (..)" is.
Als meer mensen op deze manier zouden redeneren in plaats van in oneindige nuances en minimaliseringen te vervallen, dan zou vooruitgang misschien niet zo'n ijdele hoop zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wie dit niet gelooft, moet maar eens het onderwerp opzoeken op het forum van "Le Soir".
Ook de franstalige Brusselaars nemen die agressie en die criminaliteit niet langer meer! Als ze nu ook nog kunnen bereiken dat hun politici het niet langer aanvaarden, dan kunnen er eindelijk maatregelen worden getroffen. Zolang echter die politici en burgemeesters vinden dat het enkel om een fait divers gaat, is het verloren werk. Trouwens eigenlijk geven zowel Moureau als Tielemans toe dat dit dagelijkse kost is , vermits het "maar " een fait divers is. Ze spreken dus zichzelf tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() om het in de woorden te zeggen van Picqué... ik veeg mijn voeten aan wat Vlaanderen zegt
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dan ook dat 'de leegte' waar u het over heeft, zich vooral situeert in de hoofden van mensen die koppig willen blijven volhouden: "tout va bien, Madame la Marquise".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 februari 2010 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de Vlaamse en Franstalige kiezer lang niet zo verschillend denken, is juist. Dat zich dat niet weerspiegelt in de politieke vertegenwoordigers ligt primair bij het grotere democratische deficit in Wallonië, een minder onafhankelijke pers en het onvermogen van conservatief-rechts om zich deftig te organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geloof jij nu echt dat de Brusselse kiezers weten waar dat voor staat?
Laatst gewijzigd door speurneus : 5 februari 2010 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Om het in jouw woorden te zeggen (niet als geslijm op te vatten): een 'witte' krant dat steeds meer onder druk staat haar toon te wijzigen onder druk van het internationaliserende Brussel en de daarbij verminderende oplage.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Everytime zal dat ongetwijfeld bevestigen, want volgens hem/haar leven Franstalige Belgen al lang 'apart', in dit geval met het hoofd in de roze wolken, en de blik op oneindig (TF1, wellicht): "Problèm? Problèm? Comment ça? Moi, je vois pa d'problèm, donc ya pa d'problèm! Tout ce que je veux, c'est des sous. Donne-moi mes sous, et casse-toi. Sale flamin!"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |