![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn nieuwe revelaties van de moord op Diana. De voormalige Butler van Diana, Paul Burell, heeft toegegeven in een geheim gefilmde tape dat hij onder ede gelogen heeft om bepaalde zaken over Diana's dood te verwijzigen. Dit kwam er vooral na een 3 uur durend gesprek met de Queen. De Queen zei ook tegen hem dat er 'dark forces' aan het werk waren achter de schermen in de U.K.
Deze laatste revelaties wijzen duidelijk weer op dat er meer aan de hand is dan gewoon een auto ongeval. Citaat:
http://infowars.net/articles/februar...08_b_Diana.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2008 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu weten we NOG niet wat er dan wèl gebeurd is!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Diana wist te veel en moest verdwijnen.De zoveelste politieke moord.En nog zijn er mensen die deze politieke criminelen erkennen.Wat is er van respect voor ons zelf en onze kinderen gebleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of nee, wacht. Ze wist van het 9/11 complot en werd uiteindelijk vermoord door de reus van de Bende van Nijvel.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diana is gewoon ontvoerd door aliens in UFO's en dat lijk in die auto was maar een planted proof. Diana is nu volledig ingewijdt in de lizardwereld en is druk bezig de economische crash te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Makes sense to me
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 19 februari 2008 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Waarom moet een perfect legitiem onderwerp waarvan er bewijs is (de bewuste tape) weer belachelijk gemaakt worden door nietszeggende commentaren. Er wordt in de post zelfs niet gesproken over NWO.
Toont weer de maturiteit van sommige posters hier aan.
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() U bent degene die begint over 'dark forces'. Maar let niet op mij, ik ben enkel ingehuurd door de NWO om u te discrediteren.
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Nuja, voor iedereen die de feiten een beetje kent is het wel duidelijk dat het een moord was.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2008 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, beste exodus, het is niet zo dat "voor iedereen die de feiten een beetje kent is het wel duidelijk dat het een moord was". Dat is de denkfout die jij keer op keer maakt. En keer op keer blijkt dat jouw "feiten" geen feiten zijn, of dat de conclusies die je uit de feiten trekt daar helemaal niet uit volgen. Om maar te zwijgen van de vele echte feiten die je negeert en het totaal onlogisch verhaal dat jouw conclusies veronderstellen. De voorpagina van The Independent is vandaag wel grappig. ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mag dan wel zijn maar beide bronnen zijn naar mijn mening onbetrouwbaar. The Sun is een verkapte Story en dat andere is een paranoia-site. Het gebruik van de woorden "dark forces" zijn een soort insinuatie op de NWO oid.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over mij, maar over de feiten die ik gepost heb. Of kan je aantonen dat het filmpje waarin Burrel die verklaringen doet vals is. Ik wil het gerust geloven, maar dan moet ik bewijzen hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk dat the sun maar een flutblaadje is, maar de video van het interview staat erbij en kun je integraal bekijken. Dan zie je Burrell zelf praten, probeer daar eens een mening op te baseren, ipv een defensieve houding aan te nemen zonder na te denken en bijgevolg de dingen in het belachelijke proberen te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij post zelden feiten, dat is net het punt exodus. En wanneer je al feiten post, dan zijn jouw conclusies helemaal niet de logische gevolgen van de feiten. Voor de rest noteer ik jou zoveelste stromansargument. Ook dat pleit niet voor de waarde van jouw stelling. Maar ik vind het prima dat je bewijzen nodig hebt. Nu nog deze lovenswaardige regel op jouw eigen posts toepassen.
![]() |