![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gewezen De Standaard-hoofdredacteur Manu Ruys beweert in een vrije tribune dat het Blok niet eens veroordeeld werd vanwege racisme, maar een politieke rekening gepresenteerd krijgt voor zijn Vlaams-nationale en republikeinse agenda, wat meteen de twee voornaamste stemmotieven voor het Blok zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan ook zijn boeken "achter de maskerade" en "Over de drempel van de angst" aanbevelen! Zeer verhelderend over wie hier werkelijk aan de touwtjes trekt!
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() inderdaad
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen VB-stemmer, nu ook niet, en eigelijk nooit niet.
Ik sluit mij aan bij de kritiek van M. Storme en de N-VA op dit arrest. Het is een zielig spelletje (kiesdrempel, kieswethervorming, leugens, wetswijzingen op maat van het VB-proces, geheime akkoorden, wanbeleid, non-integratiebeleid, negatie van Vlaamse meerderheid, PS-dictatuur, etc ) wat de traditionele partijen opvoeren. Nooit stem ik nog op VLD-SPa-CD&V. En als er mij geen andere keuze meer overblijft, moest de N-VA wegvallen, pis ik in de stembak. ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
al zal ik niet in de kiesbak plassen storme uit het bestuur zeer spijtig voor mij part smijten ze er beter bart de wever uit |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
of je moet voor een rechtbank verschijnen voor exhibitionisme ![]()
![]() |
#8 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De vonken zouden er nogal afvliegen... ![]() ![]() ![]()
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om terug even op onderwerp te komen: kan iemand dat opiniestuk van Manu Ruys hier eens posten? Dank u.