![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is dat: "meer dan de indruk"? Is hij nu zeker? Of toch niet helemaal? Peeters heeft niet zomaar de indruk dat commissaris Verheugen hem bijtreedt, hij heeft meer dan de indruk? Wat wil dat nu zeggen? Kon hij nu niet zeggen: "Ik heb de indruk..." Dan wisten we dat het maar een indruk was. Kon hij nu niet zeggen: "Ik ben zeker dat ..." Dan waren we van de onzekerheid verlost. Maar neen, meneer Peeters moet iets tussenin zeggen: het is minder dan zeker, maar het is meer dan bijna zeker... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Het is een algemeen verschijnsel.
Zeer verwarrend bijvoorbeeld is het gebruik van 'ondertunnelen' voor een weg, waarbij dan wordt bedoeld dat de weg in een tunnel komt te liggen en niet dat er een tunnel onder die weg zou komen (bijvoorbeeld om een kruispunt op te heffen). Zelfs in de kranten vind je dat. Zoek maar eens op Krijgsbaan te Deurne.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er dan nog onzekerheid? Ik weet al sinds Peeters in de aanloop naar de verkiezingen met een ploeg van VTM naar Antwerpen is getrokken om met de arbeiders te spreken dat het doek zal vallen over Opel Antwerpen.
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=72834 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon eens langslopen voor een ècht gesprek zou al een fijn gebaar zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 september 2009 om 06:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Peeters weet ook niet dat iets belangRIJK is , dat zegt hij altijd verkeerd!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() En de oogst van vandaag : 'efficiëntiewinst', 'kortgeschoold' (tiens, ik dacht dat er leerplicht was tot een zekere leeftijd), 'verzilvering' (voor vergrijzing : het klinkt alsof we er aan gaan verdienen...)