![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik zou me graag aansluiten bij een studentenvereniging (politiek gezinde), maar kzou niet weten dewelke. Ik beschouw mezelf als een vlaamsgezind persoon, maar wil absoluut niets weten van extreminisme & radicalisme. Daarom is NSV bijvoorbeeld absoluut geen optie. Er is ook het KVHV, hoe zit het daarmee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat KVHV dan een heel goede keuze is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() als je maar niet vergeet dat er naast feesten ook nog gestudeerd moet worden, jongeman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 6 oktober 2009 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Politiek gezinde studentenvrenigingen, huh, ik kan ook bier drinken met niet gelijk gestemden. Prosit senior en ad absurdum enzo!
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft SLP geen studentenvereniging ?
ze zijn a. Sociaal b. Liberaal c. Vlaams Nationalist dus zouden ze de allergrootste en succesrijkste studentenclub moeten hebben.
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 6 oktober 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() België aansluiten bij Nederland : kan tenminste voor D66 stemmen...
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zoek niet echt naar een jongerenafdeling van een partij, anders sluit ik me wel aan bij jong-NVA. Meer een partij-onafhankelijke vereniging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet lachen : zonder toendertijd Spirit had de laatste paarse regering een akkoord voor BHV met de franstaligen kunnen afsluiten - het is de vurige Vlaamsvoelende Lambert die er voor ging liggen (of bleef staan ?)
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() L²?
![]() We hebben ze in Leuven proberen te contacteren na 2 maand nog steeds geen antwoord |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
buitenlandse studenten te ontmoeten en van gedachten te wisselen over de toekomst van dit oude continent & de ontwikkeling van het politieke systeem in dit continent en de wereld...
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kwam VB uit in mijn stemtest, maar ik stem niet op homofobe Antwerpenaren ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 6 oktober 2009 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ze een kommervol bestaan leiden lijkt me wel duidelijk - een vereniging van studenten die vrijelijk met elkaar over politieke opties kunnen praten (het helpt volgens KBC) lijkt me overigens een prima idee. elke generatie zou zijn eigen ideologie opnieuw moeten uitvinden.
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Veel nuttiger en plezanter. Tenzij ge u gewoon wilt bezatten en cafepraat over politiek uitslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Medunkt ben je zo'n typische gematigaard die oersaai is om mee te praten.
|
![]() |
![]() |