![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Taxichauffeur mede-veroordeeld voor dood van junkie in Gent omdat ... hij hem net voor zijn dood vervoerd heeft....
Vijftig uren werkstraf. Alsof hij al geen overuren genoeg klopt met allerlei zatlappen en junkies. Als ze me mede-verantwoordelijk hadden gesteld voor alle probleemgevallen die ik ooit vervoerd heb als taxichauffeur, dat zat ik nu wel levenslang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hulp aan personen in nood, ... maar zo nen taxi chaufeur is genen dokter, hoe moet die mens zien dat dien junk aan het doodgaan is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Omgekeerde wereld.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gij kunt u geen situasie inbeelden waarbij je toch iets meer zou doen dan de klant uit je taksi laten vallen, zelfs niet de 100 bellen ...?? Als ik in jouw auto zit, en ik krijg een hartaanval, zou je echt niets doen. Awel bedankt zeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij mag die taxichauffeur van geluk spreken dat hij er zo goedkoop vanaf komt. Iemand die een mens in nood zonder meer onder een boom achterlaat om te sterven, verdient volgens mij een véél zwaardere straf dan 50 uurtjes gemeenschapsdienst... Daar zou je dan tenminste niet voortdurend moeten zaniken over die zogenaamde "armoede" waar je je zo graag in wentelt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, de chauffeur heeft wel aan het gezelschap gevraagd of hij ze niet beter naar het ziekenhuis bracht.
Maar haar vrienden vonden van niet. ... wie is er hier dus schuldig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vrienden èn die taxichauffeur.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het artikeltje in HLN-online, maar ik heb het tabblad alweer afgesloten...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet ik terug gaan zoeken en daar heb ik geen zin in. Je vindt dat toch ook wel zonder mijn hulp, neem ik aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hartaanval is geen overdosis , hartmassage helpt dus niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
o sorrie, het is de 112 voor gsm's (internasionaal), maar swat, de 100 marsjeert ook met de gsm. Ik meen te weten dat het in die wet over het niet verlenen van hulp aan iemand in nood, nooit verplicht is om spesialist te zijn in hartmassages of zwemmen in troebel water ... maar wel te gedragen als een normaal gemiddeld medemens zou doen ... daar zal dus wel wat meer dan een klein beteke stront aan de knikker gezeten hebben bij die situasie daar. Ik fantazeer zo maar een beetje: hoorbaar achterin in je taksi: - hij is flauw gevallen, ... - even later: hij ademt niet meer .. rochel, rochel ... - taksi-sjoffeur: 'moet ik naar het ziekenhuis rijden?" - antwoord van de zwevende junkie-kameraden: neen, dan komt de polisie, zet ons hier maar af, wat frisse lucht zal hem goed doen .... rochelen mindert in geluidsintensiteit .... - er wordt betaald voor de rit (ah ja, voor iemand het belangrijkste ... wat nog normaal is ...) -
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Raf;dikke zever.Als die vrienden zeggen en beslissen van ze heeft wat frisse lucht nodig dan zijn deze in de fout.Een taxichauffeur is geen dokter of politie of wat dan ook.Deze heeft geen moer te zeggen of iemand al dan niet moet weggevoerd worden laat staan je op voorhand weet er iemand nadien zal sterven,lol.Die mannen vervoeren dagelijks dronkelappen en junkies enz....
Die taxichauffeur is helemaal niet in de fout. ps;de fout begint al sowieso bij die junkie zelf natuurlijk.En die maten zoude ook van beter moeten weten,deze lieten die vrouw dan nog helemaal alleen achter,manman. Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 oktober 2009 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |