![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kust richt zich op Franstalige markt
![]() Om de kust nog beter te positioneren als vakantiebestemming, wil Westtoer een Franstalig logo creëren. Dat staat in het strategisch beleidsplan voor toerisme aan de kust 2009-2014. Het huidige kustlogo zal een restyling ondergaan om het krachtiger te maken. Het wordt korter en de kleuren moeten levendiger. In het Franstalige logo zal "de kust" vervangen worden door "la côte". http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ge-markt.dhtml ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geld heeft geen kleur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is hier nu het probleem aan? Als flamingant in hart en nieren (en in nog iets, maar dat gaan we hier niet zetten ...) zie ik echt het probleem niet.
Als je in Vlaanderen publisiteit wilt maken om je vakansie te plannen in de Ardennen, ..... in welke taal zal die publisiteit dan zijn ? (als ik wat tijd vind, zal ik eens een website in die zin opsnorren en de link geven; dan kan je daar op intekenen en om de zoveel tijd een publisitaire mail krijgen .... in perfekt Vlaams) 't Zou erg dom zijn, en tegen elke logika, om in Walenland of om in Frankrijk te trachten de toeristen te lokken naar 'de Vlaamse kust'. en al 't zelfde voor de Duitsers en de Zeer-Groot-hertogdomelijke-Luksembergers. Dedju, de Engelsen nog vergeten, die willen gaan zuipen en vechten in Oostende.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 oktober 2009 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik dacht even bij mezelf, zal dat hier maar vlug neerzetten, voor een of andere wurtel dat doet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 oktober 2009 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Al dat hokjes denken, die folklore van voor den oorlog is passe... we leven nu in een multicultureel Europa, kijk even naar Brussel, en als ik naar de Kust ga zie ik toch dat alles zoals Brussel en Antwerpen begint te worden. De dagen van dat Vlaams gedoe zijn geteld.
Frans en engels scoort nu éénmaaal beter... en misschien soon Chinees ? http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...es-leren.dhtml Het is allemaal zo belachelijk ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat nu net de reden zijn waarom ik daar tegenwoordig het liefst wegblijf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het evenwel mogen meemaken , deze zomer nog , op een terras van een café in Oostende, dat men zich onmiddellijk in het frans tot mij richtte; dat vind ik grof. Laatst gewijzigd door Pericles : 19 oktober 2009 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas voor jou (en ook voor mij) leven we nog lang niet in een Europa. Daar zit je met een eerste denkfout. Dat je die hokjes, de nasionaliteiten en de landsgrenzen, plaatst 'van voor den oorlog' is er wel heel hard aan getrokken. Maar natuurlijk wil ik je niet helemaal afbreken. Daarom volgende vraag: hoe zou jij later, in een echt politiek-eengemaakt Europa, dit grote gebied onderverdelen ? Het laagste nivo van overheidsorganizasie zal wel een gemeente zijn, daar zijn we wellicht over akkoord? Maar hoe regel je de zaken op de intermediaire nivo's ? Wellicht niet volgens lengte- en breedtegraden, maar hoe dan wel ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kunt ook uitwijken naar de Hollandse kust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag er info vragen in het frans, Engels, Duits, Spaans, Italiaans,...(vooral in Brugge) en je zal in die talen een vlot antwoord krijgen. Om het plat te zeggen: "Toeristen zijn er om gepluimd te worden". Sorry maar het IS zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De Hollanderhaat in jou is toch echt wel enorm hé.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Vervlaamsing franse kust gaat ook verder.
In Frans Vlaanderen wordt volop gebouwd aan de kust voor de Vlamingen die de betonnen kust in België beu zijn. Haha. Ding dong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |