|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
| Bekijk resultaten enquête: Wie is het best? Keane of Nickelback? | |||
| Keane |     | 0 | 0% | 
| Nickelback |     | 0 | 0% | 
| Alle2 slecht |     | 3 | 100,00% | 
| Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  30 oktober 2009, 18:36 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 december 2008 Locatie: Rijks-Vlaanderen 
				 |  Draadje-pik. Uit Humo. Wie is het best? Keane of Nickelback? Toe maar, wie is het beste   | 
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 18:44 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 januari 2005 
				 |   Waar slaat dit nu weer op? Mijnheer (of mevrouw) vindt dus dat hij mijn draden een beetje moet liggen aanpassen. Daschoon. Ik zal 't onthouden. 
				__________________ It's just a ride. | 
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 18:53 | #3 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 december 2008 Locatie: Rijks-Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 19:00 | #4 | 
				 |   Ahnee eh onnozelaar. Niet pas als't te laat is eh. Eerst wachten tot ik nen draad open om die dan een beetje (in't wilde weg) aan te passen en terug te posten. Als ik zeg dat ge het zelf moet doen bedoel ik wel dat ge zelf, helemaal op uw eigen, een idee moet uitbroeden en dat omzetten in een draad. Zelfstandig, zonder mijn hulp of voorbeeld. Nen interessante draad uitbroeden, Allez, probeer eens. Ik laat wel weten wat ik ervan vind. 
				__________________ It's just a ride. | 
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 19:02 | #5 | |
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 19:08 | #6 | |
				 |   Citaat: 
 Ik zal eens wat trager typen. Het idee is niet om een "draadje-pik" draad te maken. Het idee is om een interessante of leuke of liefst alletwee draad te maken. Vandaag leek mij de tijd rijp voor een draad aangaande des mensens voorkeur voor The Beatles dan wel The Beach Boys. Morgen geef ik misschien een heel andere inkleuring aan een interessante draad. En dat is de bedoeling. Gewoon een interessante draad maken. Ik zeg toch;"Kijk niet naar mijn draden!" en wat zeg jij? "Jamaar seg, uwen draad was toch ook een draadje pik draad!" En dan moet ik straks nog gaan werken ook... 
				__________________ It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 oktober 2009 om 19:09. | |
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 19:20 | #7 | 
| Secretaris-Generaal VN |   ", kijk naar mijn wroorden". | 
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 21:34 | #8 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere 
				 |   
				__________________ The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina | 
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 21:52 | #9 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  30 oktober 2009, 21:54 | #10 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 april 2006 Locatie: Zele 
				 |   en dan ist nog nie nacht hé... 
				__________________ multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. | 
|   |   |