![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag in alle kranten:
Telenet stelt internet voor aan 10 euro per maand. MAAR: hier komt het: je mag maar 200 MB per maand opgebruiken! Na 1 week zit je dus al over je limiet! Sommigen zelfs na een paar dagen! Ook het kabelabonnement tellen ze er niet bij dus: 10 euro+14 euro= 24 euro per maand voor internet waar je niets mee bent! Geef mij maar Dommel ADSL2+: 11 euro per maand, 35GB(!) download en snachts onbeperkt downloaden! Bye Telenet! Laatst gewijzigd door Gezond Vlaanderen : 29 oktober 2009 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
200mb per maand (upload en download!) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nog een addertje onder het gras: die 10 euro/maand voor internet (200MB/maand) is maar geldig voor 12 maanden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hebt nog altijd de telenet freesurf, die is gratis als je een vaste lijn hebt van telenet.
Daar maakt men echter geen reklame van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Tot 35Gb/maand download.... ik gebruik zelf amper 500MB/maand dus ik weet ook niet waarom iemand 35GB nodig heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() 200 mb ?
Nog geen uurke surfen. Met al die zware content de dag van vandaag a la jootoob..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Op dit moment ben ik alle versies van OpenSuse aan het downloaden en dat is al 18GB. Ik moet daar maar 1 versie uit hebben maar goed, die vind ik alleen op FTP-sites zoals Belnet en dergelijke en dat schuift geen mm op.
![]() Een nieuwe installatie van XP zonder SP3 is al goed voor ongeveer 500 MB aan updates. Met 200MB kom je echt niet ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Koop eens een spel op steam, patch een paar spelen, speel de spelen online en je zit al aan redelijk deel gig. Met de opkomst van webwinkels voor software is een datalimiet gewoon een past voor gamers en mensen die hun software liever downloaden dan in de winkel kopen (vaak goedkoper).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden;het wil niet zeggen omdat jij niks met je internet doet of via het internet andere mensen dit niet doen. Ik doe zelfs met mijn iphone ronde 500MB op per maand. |
|
![]() |
![]() |