![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ze komen op TV
![]() Ongetwijfeld een mijlpaal in de naambekendheid van dit klein-rechts groepje, dat vanavond in Koppen mag reclame maken. http://www.een.be/programmas/koppen/koppen-deze-week Wellicht is de Revolutie voor binnenkort, want na vanavond zullen alle omaatjes en opaatjes of anderen zonder haar opeens niet meer VB maar N-SA stemmen.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Moet jij niet produceren zodat jij na 17.00 kunt consumeren, rationele consument?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Berichtgeving op de VRT: "extreemrechts komt ongestoord bijeen in ons land".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Waarbij de Humolezer die op de zetel zit te cocoonen met de kids opgejut geraakt en al zwaaiend met zijn vuist gaat vertellen aan de kids dat ze zulke dingen eens zouden moeten verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Proficiat! Een nieuw doelwit voor de links-liberale mainstream!
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Oh ja, pardon. Ik ga direct terug aan de slag.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Eindelijk! Ik begon dat gezaag over het Vlaams Belang al beu te worden. Dit is eens wat anders.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En straks zullen meerdere radicaal-rechtse figuren samenkomen in mijn living. Dit om zich te versterken (chips eten) en zich te informeren (tv kijken). Zou de politie binnenvallen?
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zullen ongetwijfeld veel alcohol en makakkenverhalen meebrengen, kwestie van de stemming er meteen in te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Dan zien we eindelijk de gezichten bij alle namen. Dan zien we Nestor en Felicien en N-SA en misschien wel Max en Guderian en H. Guderian en...en... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je dat erna niet bekijken op deredactie.be?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() ik vind dat ze meer in beeld moeten komen, meer microfoons onder hun neuzen geschoven moeten krijgen, etc.
allesbehalve repressie! het volk houdt van brood en spelen.. en leedvermaak der narren. houzee NSA! Europa blank! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Wat betekent "blank" eigenlijk tegenwoordig? Niet-moslim en geintegreerd, afgezien van welke huidskleur dan ook? Is dat de nieuwe betekenis?
Laatst gewijzigd door Bhairav : 15 oktober 2009 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Op 15/10/2009 bij "Koppen" op EEN:
" Extreem-radicaal rechtse jongerengroepering N-SA komt bijeen in Vlaanderen. Hitler-aanbidding, jodenhaat, blank europa en vlaamse kinderen en gezinnen zijn hun motto.De Islam moet vernietigd worden , de Joden vervolgd, de homo's in verplichte klinieken voor hersenoperatie's... Mijn bloeddruk stijgt als ik deze figuranten van het N-SA bezig zie: met hun visie kan er maar 1 uitkomst zijn: wereldoorlog 3! Ik heb er geen woorden voor. Wie heeft hen opgevoed? waarom kunnen jongeren zo een haat creeren? Uit studies blijkt wel dat N-SA leden een IQ hebben van minder dan 50, meestal uit de lagere klassen van de bevolking.Daarom is hun visie zo kort, hun denkvermogen is veel te klein. Een soort virus wat in hun zit, of worden ze gehersenspoelt door extreem radicaal rechts? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() het NSA is overduidelijk extreem-rechts..
maar vindt allesbehalve dat de islam vernietigd moet worden. en homo's in klinieken? nergens iets over gehoord tot nu toe... zentropa bv. heeft sommige stukken over eco-fascisme, maar het NSA is gewoon conservatief op dat vlak lijkt me. sorry maar als je iets hebt tegen een organisatie ga af op de feiten maar ga niet in op stereotypering.. je heeft hen enkel krediet hierdoor.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik jouw post hier nu even overlees ben ik ook niet echt geneigd om jouw IQ hoger dan 50 in te schatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof de vlaming op deze kakkers zit te wachten.
Zo zijn er 13 in een dozijn. |
![]() |
![]() |