![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Bron: http://www.werktitel.be/2010/01/vb-p...er-valkeniers/
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Is De Werktitel een betrouwbare bron? Het waren ook de mensen die met dat 'Deleu is een antiekdief' -verhaal afkwamen.
Nu, als het waar is, zou zo'n betaling uiteraard niet mogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Het is waar.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 27 januari 2010 om 03:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik dacht dat dit bericht reeds enkele maanden geleden in " ' T Scheldt " stond.
In ieder geval schandalig, wat een verschil met de militanten die in weer en wind zich inzetten voor de partij (ikzelf ben jarenlang zo dwaas geweest om veel tijd en geld in die partij te steken). Het zijn trouwens niet de enige (financiële) mistoestanden in de partij...geen wonder dat ze amper nog mensen hebben die zich willen inzetten voor de partij. Zoals Karel Dillen zei; " de vis begint te rotten aan de kop".
Prachtig nummer van Aryan : http://www.youtube.com/watch?v=PgbwuNLmtw8 Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 27 januari 2010 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar blijft Lucien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch vreemd: mocht bekend worden dat Gennez of Dedecker gaan, deze draad stond vol met diep verontwaardigde reacties uit de VB-hoek, nu bijna geen commentaren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Tom Cochez heeft dit geschreven en Hybrechts heeft al gereageerd dat hij weer wat uit zijn duim aan het zuigen is.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, dat is geen antwoord op zijn vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde zou het mij een mooie geste lijken als de hogere regionen uit de partij hun vergoedingen beperken in 'tijden van crisis'. Maar haast niemand doet dat daadwerkelijk. Ik verwacht niet van politici dat ze heiligen zijn, als ze zich al aan hun politieke programma zouden houden is voor mij voldoende. Dat gezegd zijnde, het feit dat zo'n mails bij een Tom Cochez belanden kan bijna niet anders dan betekenen dat de partij op het hoogste niveau geinfiltreerd is door politieke tegenstanders. Ik zou daar geenszins van verschieten - er zijn precedenten genoeg zoals bvb met de NPD in Duitsland. Ik ken Tom Cochez als een hoogst onbetrouwbaar journalist die er niet voor schroomt om 'eender welke roddel' als feit te presenteren, zeker als hij denkt er het VB mee te kunnen schaden. Nu, veel journalisten zijn zo, maar Cochez is echt nog wel een categorie apart. Ik kreeg vaak de indruk dat Cochez de artikels mocht schrijven waar zelfs Yves Desmet zich voor zou schamen. Aldus kan ik me niet inbeelden dat iemand die het goed voor heeft met het VB mails naar uitgerekend Cochez zou lekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Doet ze dat niet, wint diegene die het bericht op straat gooit. En 'so what'? Je weet maar al tegoed dat politici graag versleten worden als zakkenvullers. Dus zeker iets wat je niet zomaar op pakt met : 'en dan'. Laatst gewijzigd door De Prof : 28 januari 2010 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het bericht van de poenschepperij staat ten andere in de Standaard Online, mét een (bevestigende) reactie van Annemans, ter bescherming van Valkeniers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet hoe het nu is, maar bij de BSP was het de gewoonte dat een deel van de vergoedingen van alle mandatarissen naar de partijkas afvloeiden en niet omgekeerd dat er mandatarissen waren die bovenop hun vergoedingen van den belgischen staat
nog eens extra's ontvingen uit de partijkassen. Misschien is dat tegenwoordig bij iedereen anders, maar ik vernam toch ook ergens dat men bij de LDD om op een "verkiesbare" plaats te komen op de lijsten men eerst een niet onaanzienlijke som in de partijkas moet storten. Oorspronkelijk was het ambt van Senator een onbetaalde job en daardoor voorbehouden aan een rijke elite, terwijl de volksvertegenwoordiging om open te staan voor iedereen een betaald jobke was. Eigenlijk geen wonder dat vooral gemeentelijke lijsten van het Vb volstaat met allerhande ééndagsvliegen en opportunisten (verneem ik van kennissen in diverse gemeenten & ik ken er ook een paar). Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen overtuigde en zelfs "degelijke" mensen bij zijn (waarmee ik het niet noodzakelijk eens hoef te zijn).
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Maar kom, goed voor het VB, wie een "fatsoenlijk-rechtse" partij wil zijn, moet daar een prijs voor betalen! ![]()
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Annemans bevestigde het al in De Standaard
|
![]() |
![]() |