![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.mujahideenryder.net/2009/...hakim-jackson/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Porpo met welk nut? Jij zou zelfs verkondigen dat de lucht neonroze is en dat de aarde het centrum van het universum is als de koran het zou zeggen. Met jou is eenderd welke discussie onmogelijk doordat jij gewoon weigert op eenderd welke deftige manier te praten. Eenderd welk artikeld at getoond wordt ontken je, filmen zijn volgens jij vervalst, krantenartikels zijn laster en fantasie van anti-arabische racisten,... Google "Iran excutes gays", "Iran sodomy laws",... maar dat zijn vast ook allemaal leugens he? Je zit tegen 100 per uur te ontkennen maar ik heb je geen vallabel tegenbewijs zien geven.
Toch nog een poging: Article 110: Punishment for sodomy is killing; the Sharia judge decides on how to carry out the killing. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 1 december 2009 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet blindelings in alle rotzooi die hier en daar op het internet wordt gegooid. Ik zoek altijd naar geldige bronnen die bevestigd worden, die noch eenzijdig noch twijfelachtig zijn. Ik ontken nergens het nieuws, wel waarom en de reden ontken ik, toch een groot verschil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() of lees dit eens? http://mehr.org/Islamic_Penal_Code_of_Iran.pdf .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het bestaan van een wettelijke kader daarover zegt niets over het ophangen van een homo omdat hij een homo was.
Dat wettelijke wordt nergens letterlijk toegepast, er is in de praktijk een lange proces nodig, naast veel andere stappen en voorwaarden. Laatst gewijzigd door porpo : 1 december 2009 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() The first anecdote discussed by the priest revolved around a hadith that, while some ulema say is “weak,” is, nonetheless according to Botros, present in 44 Islamic books—including some highly respected collections, such as Sunan Bayhaqi and Al Halabi.
According to this hadith, a man named Zahir, who used to declare that “the prophet loves me,” said that one day Muhammad crept unawares behind him and put him in a bear-hug. Zahir, alarmed, yelled, “Get off me!” After turning his head and discovering that it was Muhammad, he stopped struggling and proceeded to “push his back into the prophet’s chest—prayers and blessings upon him." Another curious hadith contained in Sunan Bayhaqi and which traces to Sunan Abu Dawud (one of the six canonical hadith collections), has Muhammad lifting up his shirt for a man who proceeded to kiss his entire torso, “from his bellybutton to his armpits.” Botros looked casually at the camera and said, “Imagine if the sheikh of Al Azhar [nearest Muslim equivalent to the pope] went around lifting his shirt for men to kiss his torso” (he proceeded to make smacking kissing noises, for effect). Said the co-host: “Surely there’s more?” Botros: “Indeed there is. No less than 20 Islamic sources—such as the hadiths of Ahmad bin Hanbal—relay that Muhammad used to suck on the tongues of boys and girls"...
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga toch die leugens van jou in een vuilbak gooien, man.
![]() http://www.answering-christianity.co...ex_reroute.cgi |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() there is a hadith in Bukhari (the most authoritative of all hadiths in Islam) where Mohammed sticks his tongue in a little boy's mouth:
1183. It is related that Abu Hurayra said, "I never sae [sic] al-Hasan without my eyes overflowing with tears. That is because the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, went out one day and I found him in the mosque. He took my hand and I went along with him. He did not speak to me until we reached the market of Banu Qaynuqa'. He walked around it and looked. Then he left and I left with him until we reached the mosque. He sat down and wrapped himself in his garment. Then he [Mohammed] said, 'Where is the little one? Call the little one to me.' Hasan came running and jumped into his lap. Then he put his hand in his beard. Then the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, opened his mouth and put his tongue in his mouth. Then he said, O Allah, I love him, so love him and the one who loves him!'"
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
sahih bukhari 1183 narrated by muhammed narrated by amr ebn salama alawza'ie narrated by ebn shehab narrated by saeed ebn el mosyb narrated by abu huraira that the prophet said a muslim has five rights over a muslim repaying the salute , visiting the sick , following the Funerals , accepting invitations and tashmiit the sneezed ( tasmiit = saying bless you) Waar jij je hadith 1183 vandaan hebt gehaald is mij een volkomen raadsel... bron ?????
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 2 december 2009 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet de essentie van dit topic. Als ik het goed begrepen heb, wil porpo ons laten geloven dat islam geen probleem heeft met homoseksualiteit. Wat denk jij? Heeft hij gelijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 december 2009 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dacht ik ook al, ja... Dan rest alleen nog de vraag welke bedoeling porpo had/heeft met dit topic...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie dit wil laten geloven, liegt.
Zo eenvoudig is het, denk ik dit verband maar aan de uispraken hierover van de moslimexecutieve enkele jaren geleden op Canvas, dat was in ieder geval een duidelijk standpunt. Wie homo is moet vasten tot het overgaat, zo werd verkondigd door de executieve,het wordt als een ziekte en afwijking beschouwd die overgaat door iemand geen voedsel meer te geven. Iedere moslim die ik over dit onderwerp sprak was duidelijk; homoseksualiteit is onaanvaardbaar, punt uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kijk, Zakaria Boutros discussiëert elke dag in het Arabisch met moslims, ullama, sheikhs. Ze kunnen hem gewoon niet aan omdat het inderdaad allemaal gewoon in hun eigen boeken staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |