![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Leterme terug premier? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 49,21% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 50,79% |
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat denkt u?
EDIT: Ik bedoelde eigenlijk wat WIL u
Laatst gewijzigd door bentje : 19 november 2009 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht wel maar of dit nu een goede zaak is blijft een open vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Leterme terug premier? Dat belooft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Damn! Edit van de vraag te laat gelezen...
ik denk dus dat Leterme terug premier wordt, maar ik wil hem niet... dus een ja - neen antwoord. Lees mijn stem dus aub op deze manier |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor. CD&V minister-president van Vlaanderenn premier van België, president van Europa en voorzitter van de EVP. Wat men kan bereiken door niets te bereiken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Iemand die wel iets doet is in Belgie een probleem.Iemand die niets doet is favoriet.
Ook de media in Belgie hebben alle lof, voor de man die niets heeft gepresteerd en vreest Leterme, omdat hij belangrijke dossiers gaat aanpakken. Een raar land Belgie ,zelfs voor iemand die al een paar jaar probeert om iets van Belgie te begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik heb geen probleem met het aanpakken van belangrijke dossier. Het probleem van Leterme is wel dat hij alle belangrijke dossiers (regeringsvorming, staatshervorming, Fortis,...) mismanagede. "Rompu" kan je inertie verwijten, Leterme incompetentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Die mens heeft al een paar keer bewezen dat hij het totaal niet kan. Een keer meer of minder... Zucht.
Gewoon de hele santekraam opdoeken en opnieuw verkiezingen houden.
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is exact wat Europa ING heeft opgelegd in de crisis. Je kan wat discussiëren over punten en komma's, maar in essentie hebben ze toen wel fortis klaargemaakt voor het post-kredietcrisis tijdperk. Leterme is mijn favoriet, omdat er geen alternatief is. (net zoals bij van rompuy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij (nva-stemmer) moet Leterme terugkomen.
Dan krijgt hij kans om zijn kiesbeloftes uit te voeren. Lukt hij daarin, dan zal hij wellicht beloond worden door de volgende kiezer; lukt hij daar niet in, dan zal wellicht het omgekeerde gebeuren. Demokratisch gesproken, is er geen andere keuze.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ba ja, waarom ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B. heeft zichzelf en zijn verdorven ziel eerstens nooit gehad, en tweedens dan nog eens verspeeld door de staatschuld zo hoog te laten oplopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och België, wie zit daar nog iets mee in?
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Txiki : 19 november 2009 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gelet op de uiterst beperkte keuze heb ik voor Yves Leterminator gestemd. Herman heeft de man 't goede voorbeeld gegeven. Rustige vastheid-bis dus! Maar eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, had ik liever de Michel gezien als toekomstige premier. Jaja, den Daerden. Want wie het ook wordt, veel hoeven we d'er niet van te verwachten. Grote voordeel van de Michel is dat we wel een goei scheet kunnen lachen! Zeg nu zelf, als bonus kan dit tellen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige doel van Van Rompuy was de "Rustige Vastheid", gewoon het institutionele misbaksel dat België nu is, in stand houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het resultaat is dat Leterme internationaal een dikke "lul" is en Van Rompuy president. Maar ja als men buiten Vlaanderen populair is dan is men binnen Vlaanderen een lul en als men binnen Vlaanderen populair is dan ben je in de rest van de wereld een lul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Hadden andere landen dat dan wel? Wat meer chauvinisme zou in dit land niet misplaatst zijn. België is een tweede thuismarkt voor Franse bedrijven aan het worden denk ik zo.
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. De geschiedenis leert dat mensen die werkelijk iets willen veranderen, die massale rotzooi in dit land willen opkuisen dat zij in hun leven veel stront over zich heen krijgen. Na hun dood worden ze dan geeerd. |
|
![]() |
![]() |