![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn GSM heeft zonet de pijp aan Maarten gegeven. Zal dus morgen een nieuwe moeten gaan kopen: maar welke?
Kunnen jullie mij wat tips geven? Ik ken er weinig van... - ik wil een Nokia (ben dat nu gewoon) - max 200 euro - gaan die uitschuifbare dingen wel lang genoeg mee? - internet op gsm: nuttig? hoe werkt dat? - is zo'n touchscreen niet onhandig? Gracias ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Smijt die godverdomse Finse bucht het venster uit en koop u een Samsung. Betrouwbaar, heel gebruiksvriendelijk, en gaat langer mee dan Kay_gell zijn job.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit problemen mee gehad.
Maar onthoud: wat je ook doet, neem nooit een Motorola.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een LG Cookie, aardig toestelletje. Tof groot scherm onder andere.
En een touch screen is helemaal niet ongemakkelijk. Wat betreft internet op je GSM, het heeft voordelen moet ik zeggen. Snel even weten of een bepaalde winkelketen een filiaal heeft in de buurt waar je bent en welke sluitingstijden deze hanteerd. Om maar een voorbeeldje te geven.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ook een voordeel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 november 2009 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ik heb na veel gepruts met veel te kleine knopjes en nutteloze functies terug m'n ouwe 3510i in gebruik. daar kan ik tenminste vlot mee sms'en.
ma die kunde niemeer kopen hé. genuine 2003 mobile phonin'. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mijn beste twee GSM's ooit, na dees twee heb ik er een jaar of 5 geen gehad.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de beste GSM:
![]() Ik gebruik hem nu trg nu mijn nieuwere gestolen is. Enig nadeel is de batterij die maar 20u meer mee gaat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merci voor de tips!
Ik weet het helemaal niet meer ![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 26 november 2009 om 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik raad je het volgende model aan: Nokia 5530
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() als't enkel voor te bellen en te sms'en is, hebt ge genoeg aan 50€
met die andere 150€ kunt ge vliegtuigtickets naar griekenland kopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze heb ik al een jaar of 4-5 denk ik, nooit geen zever mee gehad, handig, en kost bijna niks meer
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 27 november 2009 om 15:20. |
![]() |
![]() |