![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Suggestie
Ik zie dat er in talloze threads links naar Youtube-filmpjes worden geplaatst. Zou het niet leuker/makkelijker zijn om het mogelijk te maken om die filmpjes te "embedden" met [youtube]CODE[/youtube]-tags? Dan zie je meteen het filmpje en staat er niet zo'n nietszeggende link. Op vele forums kan dit al. Misschien ook hier binnenkort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
Zou verdomd handig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik ben voor.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luierikken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Coördinator
|
![]() Het komt er, net als de zoekfunctie (echt ditmaal
![]() We wachten de ontwikkeling af van een nieuwe versie van het forum en een addon die het zoeken performant mogelijk maakt. Dat laatste is nog niet af, dus nog even afwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan echt, eh... ![]() Maar dan echt, eh... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Met dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ²
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 december 2009 om 18:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik ben nog een ouderwetse "linkse" die vindt dat websites zo gebruiksvriendelijk mogelijk moeten zijn. Ik heb tot vorig jaar ook met een "oud masjien" moeten werken. Mocht dat "embedden" de downloadtijd voor sommige mensen verhogen, ben ik daar inderdaad tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Overigens zijn er ook een aantal substantiële voordelen aan gewone links: het filmpje opent in een nieuw venster, zodat ik onderwijl vrolijk verder door politics.be kan navigeren (vooral handig als alleen het geluid relevant is). Bovendien vind ik het leuk om de commentaren te lezen bij Youtube-filmpjes, die je bij "embedding" niet te zien krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar dan echt, eh... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als men begint met youtubefilmpjes te embedden, mag ik het hier wel vergeten. Mijn laptopje van meer dan 8 jaar oud flipt daar op. Op de website van De Standaard staan er soms pagina's met embedden youtube's. Eéntje is geen probleem. Maar van zodra er meerdere op één pagina slaan, mag ik ongveer een kwartier wachten eer ik mijn curser terug kan bewegen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |