![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 1.169
|
![]() Waar zit de logica,
eerst investeren in groen en verbiedenen van SUV wegens te vervuilend, dan investeren in ontwikkeling van SUV te antwerpen. Mooi staaltje van linkse politiek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 7.056
|
![]() U hebt volledig gelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
Geregistreerd: 27 april 2006
Locatie: Puerto de la Cruz
Berichten: 4.487
|
![]() Citaat:
Een SUV is niet het antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
|
![]() Het gaat om een kleine SUV type nissan Qashqai die verbruiken niet meer dan een gewone sedan hoor.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Het ging trouwens enkel over het ontwikkelen van een milieuvriendelijke SUV. Die dan nog klein en hybride is. Maar het milieu en het verbod is gered en Opel-Antwerpen mag de tol betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
Geregistreerd: 20 november 2009
Locatie: Chang'an
Berichten: 584
|
![]() de enige goei manier om opel a'pen te redden is door den boel op te doeken en met het personeel en de kennis die er aanwezig is over te schakelen op betaalbare goeie én mooie electrische wagens.... als we nu de sprong wagen (sic what's in a name) gaan we mss de andere europese landen voor zijn met de wagen van de toekomst.....
onze inginieurs zijn van de beste ter wereld, de autodesigners werken met vlamingen (kijk maar naar Bentley) en onze programmeurs zijn wereldtop om noch maar te zwijgen over het vakmanschap dat we in huis hebben als het op afwerking aankomt ! de toekomst kan schitterend worden, als onze politiekers de juiste mensen aanspreken en aanmoedigen op de juiste manier !
__________________
Pecunia non olet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
|
![]() Voor mijn part mogen ze kernwapens maken in Opel Antwerpen, als de fabriek maar open blijft.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.754
|
![]() Het is inderdaad enigszins verbijsterend dat de fabriek "gered" zou moeten worden met de produktie van wat dode mussen.
Het smerigste wat gebeurd is ,is dat de "grote" landen,zelfs Groot-Brittanie,nu "hun" autofabrieken gered hebben,en wie valt er uit....yep,diegene die zich als echte exporteur profileert,in een klein en noodgedwongen zeer opengesteld, land van de EU.De Europese Commissie heeft echter een vergrootglas klaarliggen en is nog helemaal niet klaar met dit verhaal... Als inderdaad blijkt dat GM een efficientere fabriek sluit ten voordele van een minder efficiente-, wegens bijvoorbeeld "niet economische" belangen,dan zal het stuiven.De Europese Commissie moet zich meer en meer profileren als "onpartijdig" en dit is een lekker dossiertje aan het worden! Het feit dat er,alleen al in Duitsland,meer mensen ontslagen zullen worden dan er in Antwerpen werken zal dit niet verhinderen me thinks Laatst gewijzigd door kelt : 27 november 2009 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
Geregistreerd: 10 juni 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 559
|
![]() Elec. wagens . Allemaal goed en wel maar wie betaalt graag zijn factuur op het einde van de maand als we nu al voor een bekke elec. al en paar honderd eurokes moeten betalen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Burgemeester
Geregistreerd: 20 november 2009
Locatie: Chang'an
Berichten: 584
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
Pecunia non olet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.466
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 1.169
|
![]() Hmmmm, kun je dan ergens de limit stellen wanneer de banden worden afgelaten of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
Geregistreerd: 17 juli 2008
Berichten: 4.861
|
![]() Citaat:
Dank u.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 9.167
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() Waarom geeft Peeters niet toe, dat GM gewoon vrij kan doen waar ze zin in hebben, dat de politieke wereld niets te koeken heeft over multinationals.
Vroeger niet, nu niet. Dat zou pas een eerlijk signaal zijn naar de arbeiders toe. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 november 2009 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
Met al het geld dat men reeds in GM-Antwerpen heeft gestoken, had daar reeds lang een werkzekerheid voor meer mensen kunnen opgebouwd worden. Opel-Antwerpen is gewoon een melkkoe voor GM en de politiek moet nu laten zien dat ze niet verder meespelen in dit spel en stoppen met hen geld te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
|
![]() Citaat:
De vakbonden hebben namelijk niets te zeggen over het beleid van een M.N. Zelfs de Europese politici kunnen daar niets aan veranderen. Zij kunnen enkel met grote bedragen werken om de werkgelegenheid te behouden. Maar de vraag is; of het nog verantwoord is om dit te doen tegenover GM, dat zelfs geen eigenaar meer van de intelligente eigendommen die Opel gebruikt, want die heeft GM moeten afstaan om steun van de USA overheid te kunnen krijgen. Opel is eigenlijk een lege doos, zonder enige patenten en zonder enige eigendommen. Als morgen de USA-overheid het gebruik van de patenten in fabrieken buiten de USA verbied, kan GM daar zelfs niets tegen inbrengen en moet het alle Opel-fabrieken buiten de USA sluiten. |
|
![]() |
![]() |