![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Alboreto
andev Another Jack Bovenbuur carolus66 djimi Hertog Joost Jantje Mcnab NoTuma Pieter B smiley Tashunka Txiki Zapatista (Alboreto) |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik sta dus nooit in lijstjes hé
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() doe je het expres?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Alboreto andev Another Jack Bovenbuur carolus66 djimi Hertog Joost Jantje Mcnab NoTuma Pieter B smiley Tashunka Txiki Zapatista (Alboreto) |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Misschien dat wij een aparte lijst moeten samenstellen voor mensen als jij. Heb jij ook een negeerlijst en is er sprake van overlappingen met de mijne? Mensen die pesten zijn zwaar gestoord en zullen zich wellicht ook op anderen afreageren. Hier is men anoniem dus waant men zich oppermachtig. De perceptie is dat ik als zwarte tot de 'anderen' behoor en dus legitiem prooi ben. Aan de andere kant zijn bijvoorbeeld mannen die hun vrouw mishandelen of hun kinderen verkrachten voor de buitenwereld vaak modelburgers.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou daar eigenlijk ook eens werk van moeten maken, ik kan mij nu al 20 namen voor de geest halen wiens commentaar ik in de toekomst net zo goed kan negeren.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Omdat discussiëren met gelijkgezinden en jaknikkers zoveel leuker is.
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon doen! Stel je een park voor zonder hoopjes hondenpoep, of een autoloze binnenstad, of wonen zonder lawaai van de buren of leven in een land zonder luchtvervuiling. Als wij lijsten vergelijken kunnen wij een patroon zichtbaar maken. Misschien deze ook ter attentie brengen van de moderatie? Internet is informatie uitwisseling en vooral ontspanning, maar er zijn altijd sommige zieke mensen die hun aandoening aan ons opdringen en het plezier op dit forum voor ons vergallen. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Als je lijstjes aanlegt van mensen die je wilt negeren negeer je ze dus juist niet maar bepalen ze je handelen.
Ik zeg het maar. |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Van mijn kant hoeft men het niet met mij eens te zijn, maar kom dan met argumenten in plaats van steeds maar persoonlijke aanvallen en hinderlijke opmerkingen. Beseffen deze mensen niet dat ze anderen niet kunnen belasten met hun ziekelijke frustraties? Het zijn als buren die vuil bij jouw in de tuin gooien, je steeds hinderlijk lopen te beloeren, opzettelijk lawaai maken, je bezoekers intimideren. Er zijn verhalen als 'Liberiaans gezin weggepest.' Of 'Vluchtelingen familie weggepest.' Dat is wat zich dagekijks, hier op dit forum afspeelt.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Het is duidelijk dat ik NOOIT gelijk mag hebben. Blame the victim? Door hier te posten vraag ik blijkbaar om gemolesteerd te worden.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Nog even en die jongen negeert iedereen automatisch, vroeger negeerde hij ons in ieder geval nog handmatig. Ach ja, zolang de mods maar zorgen dat hij geen backup van het internet maakt.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=129208
Jij begrijpt deze draad volkomen! ![]() Omdat zwarten toch ALTIJD ongelijk hebben en albino's altijd alles beter weten hoeft men in feite zwarten en moslims niet eens het woord te geven. Je kan ze dus liever een stalen mondkap aanschroeven want alles wat uit hun mond komt is toch onwaar. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 12:30. |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Someone got issues...
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|