![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Een subforum "Armoede" is relevant. | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 72,73% |
Geen belangstelling. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de belangstelling en het niet te negeren aantal onderwerpen met betrekking tot 'armoede', vooral binnen het forum 'maatschappelijke discussies' stel ik voor een afzonderlijk subforum 'armoede' te plannen.
Heb aan deze draad een polleke gekoppeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Met Eno2 als moderator.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grote vraag: waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maatschappelijke discussies... Waarom willen jullie per se een onoverzichtelijk gedrocht van dit forum maken?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Armoede is het maatschappelijk probleem bij uitstek, het allergrootste, maar van iemand als Rudy kan je helemaal verwachten dat hij het uit het maatschappelijke debat in een vergeetputje wil duwen omdat het hem ergert..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 voor, 11 tegen. Slecht voorstel dus. Case closed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Noem het forum gewoon "Eno2 is arm".
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Uitbrengen van persoonlijke informatie over forumdeelnemers is verboden.
Maar dit is valse informatie, dus dat mag waarschijnlijk, heb ik al ondervonden. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 januari 2010 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De informatie is op dat moment 'public domain' ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erg persoonlijk kan je die info bezwaarlijk noemen, nadat je hier al meer dan 21.000 berichtjes zit te produceren over je armoede ...
Laatst gewijzigd door Savatage : 16 januari 2010 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft hij niet zelf gedaan, dat was Mr. Hyde.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al s iemand zoals Rudy beweert dat "ik nooit gewerkt heb", en die leugens en laster worden door moderatie niet geknipt, dan behoort dat inderdaad tot het publieke domein. gelukkig dat ik anoniem ben... Dat is hier mijn enige bescherming. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 januari 2010 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Weetikveel. Ervaringsdeskundigheid of zoiets. Whatever, man.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou de perfecte gesprekspartner kunnen zijn tussen pot en pint. Mijn punt is dat er veel onderwerpen zijnover armoede, binnen de rubriek maatschappij, en voor 99% van jijzelf. Het onderwerp ligt dus gevoelig. Ik merk welen discripantie tussen uw goedbedoelde topicstart en hoe er op wordt gereageerd met dagdagelijkse praat tgen de vaak. Maakt mij niets uit, ik reageer niet meer op up topics. Mijn perceptie is dat voor u vooral aandacht hebben belangrijk is. Misschien dat ik het zo mag stellen dat je wel een afzonderlijk subforum verdient voor uw overmoedige inspanningen omtrent armoede. Ik zou dit enkel aanmoedigen. Wat mij vooral stoort is je overdadig getopic met aandacht voor uw persoontje. Een maatschappelijk debat hoeft niet noozakelijk over mij- of jijzelf te gaan. Dat ik je ooit zou hebben verweten nooit te hebben gewerkt zou best kunnen. Mag ik je er dan ook bij vertellen dat ik je eerst en vooral niet ken en dus niet zou weten wat je actueel doet of ooit hebt gedaan. De persoon Eno2ken ik dus niet, en ik wens dit ook nooit te weten, behalve insjallah tussen pot en pint. Groetjes, Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Daar heb ik het niet over, je hebt die info al ettelijke keren op het forum gegooid. Dan wordt het public domain.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd Rudy ... eigenlijk ben ik er geen voorstander van om daar een apart forum over te creëren. Ik blijf armoede een maatschappelijk gegeven vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |