![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vandaag sla ik de krant open, en wat zie ik bij de sport: een grote foto van een 'prachtig' groen veld, terwijl er elders pakken sneeuw ligt.
De grasmat "verwarming" draait op volle toeren en ook de "water sproeiers" geven volop van katoen om het veld niet te laten uitdrogen. Oké, we leven in een vrij en rijk land, en ieder doet men zen geld wat hij wil. Maar ik krijg het er toch soms van op de heupen, niet van die "vrijheid" nee, maar wel van de "schooitijd" nu. Het is kersttijd, en ja dan zijn ze er, de NGO's we zullen die 'simpele' menskens nog eens op hun gemoed gaan spelen. De media, met de VRT op kop, slaan je om de oren om toch maar geld te geven voor allerhande ellende in ons land en ver daar buiten. Ja, men voert Koning Albert op, en zelfs de eerste minister is er van 'aangedaan' dat er mensen in deze barre winter buiten moeten slapen. Dagelijks krijgen we die beelden te zien van asielzoekers en daklozen. En dan ineens zie ik daar koning voetbal in de gazet staan, tientallen mensen die voetbalvelden sneeuwvrij maken, en op andere velden draait de moderne techniek ervoor op. Dan denk ik toch, ja de klimaatopwarming, de huidige ellende van onze arme mensen, die asielzoekers...wat is nu prioritair? Durven onze politici, en onze politiek correcte wereld, die contrast tegenover elkaar plaatsen? Mensen die buiten moeten slapen op een bevroren grond van - 15, terwijl mss 100 m verder een voetbalveld 'lekker' warm gehouden wordt tot +12 graden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Voetbal, wielrennen, schansspringen, kerstconcerten, festivals... Allemaal afschaffen ?
En dan zeker ook de restaurants en cafés dicht op Kerst en oudejaar, want dat vreten en zuipen is pas helemaal decadent ? Stop eens met die zelfkastijding en gun de mensen nog een beetje levensplezier. Het leven is meer dan werken en belastingen betalen alleen (voor wie werkt en belastingen betaalt). Asielzoekers krijgen trouwens ook sport- en cultuurcheques, dus gaan ze soms zelf naar het voetbal.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 22 december 2009 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() En dan maar zagen over het milieu!!!
Waarom dan ook niet de snelwegen verwarmen??,dan kan men zonder problemen verder rijden. Hier slaagt men er zelfs niet in om de tram- en treinwissels ijsvrij te houden, maar een voetbalveld wel!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal en cyclecross is heel belangrijk. Ze houden de domme Vlaming bezig, anders zou die nog beginnen nadenken over hoe het er in dit walgelijke land aan toegaat.
En dat kunnen we niet hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Koning Albert. Koning Voetbal. Koning Auto.
Het aantal koningen in ons landje vermenigvuldigt zich snel als je het moet geloven. Zolang het de belastingbetaler niet is die er voor moet opdraaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() idd !!!!!!!!!!!!
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Stel dat die voetballertjes uitschuiven en pijntjes gaan hebben in de sneeuw . Dat mag toch niet gebeuren zeker....
Wat is het beste kwa kostprijs ? Een uitschuifbaar dak of een verwarmde grasmat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als al die voetballers nu eens 5% van hun loon zouden geven aan één van die "schooiende" ngo's?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op dat voetbalveld zullen anders wel 22 geïmporteerde spelers staan die dankzij het spelletje aan de brousse weten te ontsnappen Laatst gewijzigd door Jedd : 22 december 2009 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg: Oké, we leven in een vrij en rijk land, en ieder doet men zen geld wat hij wil. Maar ik krijg het er toch soms van op de heupen, niet van die "vrijheid" nee, maar wel van de "schooitijd" nu. Niet het vrije rijke leventje stoort me, wel het 'geschooi' bij de gewone man, dat men een geweten aankweekt. En ook, DURFT de media koning voetbal de vinger wijzen in deze. Laatst gewijzigd door De Prof : 22 december 2009 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had gehoopt dat je als klimaat-mens verdomd kwaad zou worden als men een voetbalveld gaat verwarmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |