![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dehaene moet van le roi een oplossing brouwen (oei) voor BHV en die voorstellen aan de partijvoorzitters en Leterme.
Maar Dehaene is ook iets anders aan het brouwen. In de brouwerij van Inbev. Maar het is geen bier, want het stinkt naar iets anders: naar geld. De Standaard berekent dat het realistisch is dat Dehaene er anderhalf miljoen € kan rapen. Ja wablief, een en en half miljoen eurootjes .... (k)Open VLD heeft al geschoten wild geroken, en gaat in de aanval. Kijk naar de titel van het artikel: titel: Operatie ‘Beschadig Dehaene' link: http://www.standaard.be/artikel/deta...7&subsection=3 tekststukjes: helemaal onderaan Wat ik me nu afvraag, is of de berichtgeving rond dit schandaal van den dikke Dehaene als gevolg kan hebben dat zijn autoriteit, gezag ... zodanig beschadigd geraakt, dan de politiek zijn voorstellen alleen om het feit van het schandaal, al veel kritischer moet bekijken. Zo in de zin van: als we van die slechte boer eieren kopen, dan zullen de mensen de rest van onze winkel ook niet meer vertrouwen ... Dat is dus een redelijk beperkte diskussie (de bredere praat staat al voldoende in de andere draden ...). Nog enger: heeft de hebzucht van Dehaene zijn kans op slagen in bhv verminderd ? stuktekstjes: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Brinckman de passie preekt, boer pas op uw ganzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De Haene komt toch uit het ACV. Die vent moest zich schamen voor wat er nu bij Inbev gaande is. Zijn vette kluif die hij er krijgt zal wel niet aangetast worden. Mensen open uw ogen, zo zien jullie wat jullie van een syndicaat/syndicalist mogen verwachten.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben helemaal geen CD&V maar als Van Biesen in de Standaard zegt dat Dehaene als onafhankelijk bestuurder van Inbev de belangen van de gemeenschap moet dienen weet hij niet waarover hij praat. Ik vraag me trouwens of hij wel weet wat de term onafhankelijk bestuurder wil zeggen.
Bestuurders, onafhankelijke of niet, worden aangesteld door de aandeelhouders en het zijn dus de belangen van de aandeelhouders die zij moeten dienen. Als de aandeelhouders hun bestuurders daar zoveel voor willen betalen, alhoewel ik totaal andere cijfers heb gehoord, is dat de zaak van de aandeelhouders, zij betalen deze mensen immers. Al de rest is zever. Laatst gewijzigd door speurneus : 21 januari 2010 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rest van uw post is dus zever en moedwillige beschadiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu niet duidelijk genoeg ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() Dehaene heeft invoed .
je ziet t toch t resultaat! trek uw conclusies!
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inbev: vakbondsstrijd -> ontslagen ingetrokken
Bayer: vakbondsstrijd -> looninleveringen ingetrokken, werkgelegenheid gegarandeerd Opel: overleg, geen acties -> Opel wordt gesloten. Dat men zijn conclusies trekke.