![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.zita.be/nieuws/buitenland...ezondheid.html
Nou .... Te veel snooit goed , logisch !! overdaad schaadt !!!! Kijkenjullie veel , weinig , nooit ?? Waarom ?? Ikijk soms , veeeeeeeel minder dan vroeger !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk op uw PC-scherm
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zet altijd PCTV aan , komt iets interessant ,
zet TV aan , en kijk !! Gedaan , TV uit , PCTV steeds aan ![]() Wanneer slapen ga of niet thuis , PC uit !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moetwel bekennen , mijnTV is mlijn PC-scherm
![]() Heb GROOOOTE letters nodig !!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() -VRT, en drie journaals (VTM en/of RTBF en/of dat vh land waar recent iets gebeurde: vandaag Bak ellende zien spartelen op de NOS
![]() -Zelden eens een goede film, koppen of een politiek programma. -Nooit series. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2010 om 02:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie heeft er televisie nodig als men internet heeft?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was mijn argument toen ik Babs overtuigde om de kabel hier buiten te flikkeren.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een grote TV-kijker maar weet ook wat mij op TV bevalt : vooral bepaalde "entertainment"programma's, bepaalde TV-spelletjes maar ook talkshows en interessante reportages. Wat ik op TV niet kan verdragen, zijn al die hudige Amerikaanse series en reality TV (Star Academy, Ferme Célébrités, enz........). Over Vlaamse TV kan ik niets zeggen, ik bekijk ze nooit. Ik bekijk vooral France 2 of France 3.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat slecht is, is dat dit het contact met de ouders breekt. Wat gebeurt er meer en meer? De ouders kijken 'savonds naar de TV terwijl hun kinderen de hele avond voor hun PC staan. Er zijn (bijna) geen contacten meer tussen de ouders en de kinderen. Is dit de maatschappij van de toekomst? Zeer triestig dan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Ik snap niet waarom er mensen zijn die naar de VTM kijken...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Smijt dan die PC ook buiten hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat dat sociale contact betreft: wat je zegt klopt grotendeels. Mijn ouders kijken nog wel veel tv, terwijl ikzelf, mijn broers en mijn zus gezelschapsspelletjes spelen of gezamelijk met de playstation bezig zijn. Let wel: nagenoeg niemand speelt alleen op die playstation: het is immers dat sociale (het uitlachen van de andere bvb) dat het net zo prettig maakt. Als mijn ouders dat sociale contact zo sterk zouden willen laten primeren boven hun FC De Kampioenen, dan speelden ze eens een spel mee. Quod non. gewoontedieren
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vier woorden, mensen:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom kom, niet overdrijven, soms is er toch wel iets dat de moeite loont om naar te kijken. Stephen Fry in America? Horizon op de BBC? en zo zijn er wel nog af en toe lichtpuntjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
:tvbashedbysmiley:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je enig idee hoeveel tijd Vlamingen gemiddeld voor hun TV doorbrengen per week? Gemiddeld 14 uur, of twee uur per dag. Kan je zeggen dat dit niet veel is, maar het is een gemiddelde, he. Het is meer dan de helft van de totale tijd die besteed wordt aan vrijetijdsactiviteiten. In verhouding: gemiddeld 2 uur PER WEEK aan lezen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
we moeten bang zijn van het geboefte op straat, terwijl we het meest bestolen worden door boeven in maatpakken
![]() |