![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Apparaatje om stroomgebruik te meten?
In loop der tijd zag ik vaker en vaker mensen bezig om via een stopcontact hun mobiele telefoon op te laden, en in horeca laptops die electriciteit gebruiken, en intussen is er ook het opladen van auto's via stopcontact. Zou het niet handig zijn als er een apparaatje zou bestaan die bevestigd kan worden tussen het stopcontact en het betreffende instrument, om daarmee het electriciteitsgebruik te meten? En zo'n apparaatje kan dan toch ook handig zijn gewoon in huishoudelijk gebruik? Hoeveel electriciteit gebruikt de koelkast, de tv, de computer etc..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was je weer wakker om half 4?
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan natuurlijk ook gewoon elke dag je meterstand noteren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik heb zoiets een paar maanden geleden eens uitgeleend bij mijn elektriciteitsleverancier om het standby verbruik van mijn elektrische apparaten te meten.
Bleek toch dat mijn Philips Senseo machientje bijna 15 Watt verbruikte zodra aangesloten op het net. ![]() Een eenvoudige schakelaar ertussen kan veel besparen. Laatst gewijzigd door parcifal : 27 januari 2010 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apparaatjes, apparaatjes
we leven bij gratie van apparaatjes Gezond verstaaa- aaand Gezond verstaaa aand Dat is er niet meer bij Apparaatjes, apparaatjes Heilig zij hun naam Hun wil geschiede, hun rijk kome Geef ons onze dagelijkse gegevens Allleeeellluuuujaaaaaahhh ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En daarbij... koopt u ne koffiezet, eh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op elk apparaat staat toch op wat het opgenomen vermogen is? Op uw koffiezet zal bv 2000W staan, "verbruikt" 2kw/uur dus.
Of met een A-tang over 1 fase en even omrekenen P= UxI Maar er zijn inderdaad apparaatjes in de handel die dat laten uitlezen, of ze nauwkeurig zijn tot op 1 Watt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
misschien vindt ge het hier wel www.conrad.nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor uw stroomverbruik maar ook voor oververhitting en zelf brand te voorkomen. Den timeshift in mijne sattelietdecoder staat daarvoor ook af, anders staat die disk constant te spinnen, na een uur kunde daar een ei op bakken. |
|
![]() |
![]() |