![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Spijtig dat niet met de ondernemers is gesproken om ook mee te doen. Een grote mars tegen de grootkapitalisten die het steeds weer verkloten voor de ondernemers, de werknemers en de zelfstandigen. Er zitten bij die drie van alle slag uiteraard. Zowel potverteerders als rotsen waarop te bouwen valt. Maar bij de echte schuldigen zitten enkel psychopaten, mensen zonder positieve drijfveer die over lijken gaan en enkel macht en winst en ego kennen. De gewetenloze grootbankiers, de wapenhandelaars, de kaders in de ontmenselijkte multinationals, ... Stop de mensen zonder hart !! Er moet zware internationale druk komen van de gewone mensen om een gezondere regelgeving voor het spel economie te krijgen op wereldvlak. Europese en wereldstakingen en betogingen en nog wat terroristen die een paar Goldman Sachs achtigen de nek oversnijden kunnen misschien een kentering teweeg brengen. Vooralsnog blijft het kleinschalig en waarschijnlijk zelfs contraproductief maar toch ga ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Werkgevers hebben alle baat bij gelukkige werknemers dus ze zijn uw vijand niet.
Zoek die eerder bij de heren en dames die enkel cijfertjes zien op hun papier en geen enkel contact hebben met de workforce. De traders, investeerders, holdings, etc.... Daar zit inderdaad fors wat crapuul bijeen: zo snel mogelijk geld verdienen zonder enige ethisch besef (want ze staan ook ver van de gevolgen van hun gedrag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er gebeuren interessante ontwikkelingen op het World Economic Forum. Sarkozy hekelt bankiers en lage dollar. http://www.tijd.be/nieuws/buitenland...289166-439.art Trichet schaart zich achter bankenplannen van Obama. http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...an-Obama.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Present.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zal ik er zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() dankzij onder andere de hoofddoeken en de boerkas
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de bankenplannen van oorlogsgod Obama komt nooit iets in huis. Die geraken van ze leven niet door het huis of de senaat. Hij is ook een liefhebben van het hoge woord en de gebroken beloften. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Waar is het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straffe gasten daar bij "Mars".
Ik maar denken dat "Mars" alleen maar direkt energie gaf.... Nu geeft "Mars" ook nog eens werk en respect.... Ge gaat het zien, het omzetcijfer van Mars gaat door het plafond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() kan niet komen, kmoet werken
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb soms de indruk dat sommige "werkgevers" liever "werkgever" zouden zijn in Haïti of Sierra Leone. Altijd maar dat gezeur over de overheid en de vakbonden. Wel, in beide landen heb je een minimale overheid en geen vakbonden. Het klimaat om te "ondernemen" moet daar schitterend zijn.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik moedig elk begin aan. Dit gaat geen reet uitmaken of je daar nu zal staan of niet. Maar we moeten de wetstraat maar eens ontslaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geeft dat geen problemen op het werk, die mars op een werkdag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik dacht dat Mars een soort van maand was in één of andere taal?
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |