![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik las een bericht over een overval op een minderjarige in Het Nieuwsblad.
"http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleId=8R2MDU4P" Wat mij direct opviel is dat er met veel flair gezegd word dat die jongeren uit Lokeren komen. Laat Lokeren nu juist hét mekka van de Marrokanen zijn en ik moet er geen tekeningske bij maken zeker. Ik vindt het wel héél ver gaan dat dit niet wordt vermeld en dat Lokerse jongeren ten onrechte over dezelfde kam worden gescheerd. Tot daar objectieve journalistiek. Ik heb dit in een reactie proper en beleefd én neutraal (dus niet rasistisch) gemeld. Mijn reactie is nooit online gekomen. Blijkbaar ben ik niet de enige want er is nog een reactie in dezelfde zin die wel is opgenomen. Tot daar onze "ongekleurde" journalistiek. Nogmaals het bewijst dat de media de schroothondjes zijn van de pro islamistische politiek. Sukkelaars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien je ze niet kent moet je het ook niet in een lezersrubriek posten. Dus niets te maken metEenvoudig toch? Laatst gewijzigd door filosoof : 19 februari 2010 om 23:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo reageerde ik daarstraks nog op de site van GvA op het bericht van halal voedsel in de Quick-restaurants Heel beleefd en toch geraakte het niet door de censuurmolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Totaal niet verbaasd. De media ligt onder druk van de politiek correcte gekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch al eentje die wakker begint te worden. Benieuwd naar het vervolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jij me toch precies niet goed. En het gewraakte antwoord kwam er op neer dat ik vond dat het niet tolereerbaar was in deze tijden dat barbaars onverdoofd slachten nog toe te laten. http://forum.politics.be/showthread.php?t=131687 Laatst gewijzigd door daiwa : 20 februari 2010 om 04:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
sinds wanneer heb jij hier de les te spellen?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ga ginds de boel maar een beetje verzuren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Net zoals we voor de islamkolonisten die op het vliegtuig richting heimweeland stappen om nooit meer terug te komen de rode loper zullen uitrollen, vergezeld van gezellige deuntjes van de fanfare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |