![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Moderatie méér optreden tegen persoonlijke aanvallen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 56,76% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ja, want die verzieken nog het meest het forum.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ja, dat vind ik ook.
Persoonlijke aanvallen dragen niet bij tot de discussie en horen niet thuis op een discussieforum. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie is selectief hierin, vind ik. Diepe beledigingen verpakt als neutrale opmerkingen worden niet beboet, terwijl een simpel ''je hebt oogkleppen op'' bij mij al tot strafpunten leidt. Dus liever alles of niets, daar pleit ik voor. Geen arbitraire strafpunten meer.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat de moderatie een goede gulden middenweg volgt.
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik om tekst en uitleg vroeg aan de desbetreffende moderator, kreeg ik dit: Citaat:
Hoe dan ook riekt het zeer sterk naar absolute willekeur van de zijde van (bepaalde) moderators enerzijds, en naar hele lange tenen van bepaalde forumleden anderzijds. Een forumlid dat kwaad wil, hoeft enkel maar spijkers op laag water te gaan zoeken, dit als persoonlijke aanval/belediging te melden, gaarne vergezeld van een uitvoerige beschrijving van de gekrenkte gevoelens en ziel, en hoplakee de strafpunten zijn onderweg. |
||
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien moet de moderatie eens afspraken maken onder elkaar dat ze allemaal op dezelfde manier modereren. Wat bij de ene toegelaten wordt krijgt bij de andere strafpunten.
Ik heb bijvoorbeeld al enkele keren in een verkeerd forum een draad begonnen (niet opzettelijk) en ben daar totnogtoe eenmaal met strafpunten voor bedeeld geweest. Mijn laatste strafpunten heb ik gekregen omdat ik in strijd was met het forumreglement zogezegd. Ik had gewoon een openingspost gequoot en daar commentaar op gegeven. Blijkt achteraf dat de openingspost in strijd was met het forumreglement en omdat ik er op heb gereageerd .... ik dus ook. Bij navraag bij de moderatie heb ik nooit antwoord gekregen. Tja ... rare jongens die Romeinen ... |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar was het de persoon die aanstoot nam die het driehoekje heeft gedrukt waardoor het duidelijk was?
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een bos bomen tegen de grond...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ervan overtuigd dat als iemand zich persoonlijk aangevallen voelt, en daar ook melding van maakt, daar ook op gepaste wijze op wordt gereageerd.
Je moet het wel melden. Zoals ik ook al elders in reacties van de moderatie heb gelezen: de moderatie kan niet alles lezen. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en 4 punten omdat ik op een persoonlijke aanval beantwoorde met "schreef".. en een copy/paste van de avatar van de aanvaller. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Hilarisch!!
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() moderatie moet daar niks aan doen
da's de verantwoordelijkheid van elke forummer zelf en ja, iemand die zoiets doet, valt bij mij heel diep. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan hier ook geen strafpunten betwisten hé, zelfs niet erover discussiêren, want dan gaat de draad stelselmatig op slot. Het valt dus niet te bepalen wat arbitrair is en wat niet... |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op mijn e-mail aan hem hierover kreeg ik dan weer geen antwoord. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een forum heeft niemand rechten. Je bent overgeleverd aan de perceptie van de initiatiefnemers, zijnde de moderatie. Wie zich niet thuisvoelt zoekt andere oorden. Beschouw dit aub niet als een persoonlijke aanval. |
|
![]() |